سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان معرفی شد

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مشاور مدیرکل و مسئول امور شهرستان‌های اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان فارس، رئیس جدید اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان لارستان…

با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مشاور مدیرکل و مسئول امور شهرستان‌های اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان فارس، رئیس جدید اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان لارستان معرفی شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان و مهدی صلاحی اردکانی مشاور مدیرکل و مسئول امور شهرستان‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، رئیس جدید منابع طبیعی وآبخیزداری لارستان معرفی شد.

فرماندار ویژه لارستان ضمن آرزوی توفیق برای همه دست‌اندرکاران عرصه منابع‌طبیعی اظهار کرد: عوامل و نیروی‌های منابع‌طبیعی از جمله افرادی هستند که خدمتشان فداکاری و ایثار برای مردم و هموطنان این آب و خاک می باشد.

وی با بیان اینکه هیچ خدمتی بالاتر از خدمت به مردم نیست، افزود: خدمت در عرصه منابع طبیعی نه تنها خدمت به مردم زمان حال هست، بلکه خدمت به آیندگان نیز می‌باشد. چرا که به میراثی خدمت می‌کنند که فقط مال انسان‌های این زمان نیست.

جلیل حسنی گام نخست در راستای حفظ منابع طبیعی را پیشگیری عنوان کرد و خواستار جلوگیری از تخریب اراضی ملی و جلوگیری از سوء استفاده از منابع طبیعی شد.

وی در ادامه ضمن طرح مسائل پیش روی توسعه شهرستان درحوزه منابع طبیعی بر اجرای طرح‌های آبخیزداری تاکید کرد و گفت: اجری این طرح ها علاوه بر کاهش خسارات ناشی از بارش شدید باران و سیلاب، در تقویت منابع آبی و افزایش تولیدات دامی و کشاورزی نقش موثری دارد.

معاون استاندار فارس در ادامه سخنانش اظهار امیدواری کرد: آرزو می‌کنیم رئیس جدید این اداره بتواند رضایت مردم را بدست‌آورد و تعامل و هماهنگی بین نیروها و ادارات شهرستانی را در جهت حفظ منافعی که سازمان محول کرده به نحو احسن و شایسته انجام دهد.

حسنی در پایان از منصور رضایی رییس سابق منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تشکر و برای مسعود لادنی رئیس جدید آرزوی موفقیت کرد.

در ادامه این مراسم حکم انتصاب مسعود لادنی به عنوان رئیس جدید منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان به وی تقدیم و از خدمات چندین ساله منصور رضایی رئیس سابق منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان نیز تجلیل شد.

مسعود لادنی بومی شهر لار و دارای کارشناس حقوق است که ۲۸ سال سابقه خدمت دارد و قبل از این معاونت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لارستان را بر عهده داشته است.

منصور رضایی نیز به سمت رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان شیراز منصوب شد.

در این نشست همچنین مهدی صلاحی اردکانی مشاور مدیرکل و مسئول امور شهرستان‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان فارس، احمد دلاور معاون عمرانی فرمانداری ویژه لارستان، علی پیروز بخشدار مرکزی، محمد میرزایی جانشین معاونت برنامه ریزی و رئیس امور اداری رفاه پشتیبانی اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس و منصور رضایی و مسعود لادنی رییس سابق و رییس جدید منابع طبیعی وآبخیزداری لارستان نیز مواردی را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رئیس جدید اداره منابع طبیعی و آبخیزداری لارستان معرفی شد”

  1. امراله مهماندوست گفت:

    ۱- مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از۹۵% از آبی است که دربارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود آرزوی اینجانب از کودکی این بوده است تا جلو مقدار … متر مکعب آبی را که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه دربخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود را در محلی به نام تنگه بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را با احداث بندی (سدی) خاکی بگیرم اینجانب از اینکه مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود سهم خلیجی می شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند ناراضی هستم اینجانب حتی راضی نیستم تا سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود سهم خلیجی شود که می خواهند نام آن را به جای فارس به نام جعلی عربی تبدیل کنند اینجانب در نظر دارم با تغییر مسیر سرریز مقدار … متر مکعب از آبی که بیش از ۹۵% از آبی است که در بارندگی ها باعث جاری شدن سیل و طغیان رودخانه در بخش محمله شهرستان خنج استان فارس می شود که از محلی به نام بیدزرد در بالادست روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس جاری می شود را سهم دریاچه فصلی در شهر خنج شهرستان خنج استان فارس نمایم. بعد از آن روستای ابوالفضل (ع) دهستان چاه طوس بخش محمله شهرستان خنج استان فارس را می توان به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
    ۲- آرزوی اینجانب از تاریخ ۱۳۷۰/۱۲/۲۲ تا تاریخ ۱۳۷۶/۰۷/۳۰ که کارمند اداره آب و فاضلاب شهری بخش خنج شهرستان لارستان شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس بوده ام یا از تاریخ ۱۳۷۶/۰۸/۰۱ تا تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۲ که کارمند شرکت آب و فاضلاب شهری کلان شهر شیراز بوده ام یا از تاریخ ۱۳۸۸/۱۲/۱۳ تا هم اکنون که کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهر صدرا شرکت آب و قاضلاب شهری کلان شهر شیراز هستم یا درآینده که دوست دارم تا کارمند امور آب و فاضلاب شهری شهرستان خنج شرکت آب و فاضلاب شهری استان فارس باشم آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب شهری برای شهرهای خنج و فیشور(شهرهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج) بوده است آرزویم پیگیری احداث تصفیه خانه فاضلاب روستایی برای روستاهای واقع دراطراف دریاچه فصلی کفه خنج بوده است چون با آب مناسبی که از تصفیه فاضلاب شهرها و روستاهای اطراف دریاچه فصلی کفه خنج به دست می آید می شود کمربند سبزی را به طول ۱۸ کیلومتر و عرض ۸ کیلومتری دراطراف مساحت ۱۳۰ کیلومتری اطراف دریاچه فصلی کفه خنج احداث کرد و شهر خنج را به مقصد فصل های پائیزی و زمستانی مسافران از سراسر کشور و فصل های بهار و تابستان پرمحصول تبدیل کرد.
    امام علی (ع) می فرمایند : کسی که آب و خاک یعنی نیروی طبیعی دارد و نیروی انسانی خود را برای بهره برداری به کار نمی بندد و با فقر و گدایی می گذراند نفرین و لعنت بر او باد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین