پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 4

استقبال چشم گير داوطلبان ادامه تحصیل كارشناسي ارشد از دانشگاه آزاد اسلامي لارستان

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری آنا، با توجه به استقبال گسترده داوطلبان تحصيلات تكميلي در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در ترم بهمن، زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري…

به گزارش میلادلارستان به نقل از خبرگزاری آنا، با توجه به استقبال گسترده داوطلبان تحصيلات تكميلي در دانشگاه آزاد اسلامي لارستان در ترم بهمن، زارع در گفتگو با خبرنگار خبرگزاري آنا، اظهار كرد: بدون ترديد، وجود استادان مجرب و توانمند، امكانات خوب آموزشي و آزمايشگاهي و فضاي مناسب فیزيكي، منجر به استقبال فرهيختگان علاقمند به پيشرفت و تعالي در منطقه از این مجموعه بزرگ دانشگاهی شد.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، ضمن بيان اين موضوع كه در برخي از رشته هاي پرمخاطب این دانشگاه،امكان پذيرش بدون آزمون در ترم بهمن ماه میسر نشد، گفت: اين واحد دانشگاهي نسبت به بسياري از دانشگاه هاي ديگر در زمينه جذب دانشجو و استقبال مخاطبین، پيشگام بوده و اين موضوع،حكايت از تلاش شبانه روزی همكاران ساعي و دلسوز اين واحد دانشگاهي دارد.

زارع، بيان كرد: اين دانشگاه با داشتن امكانات آزمايشگاهي مدرن در كنار استادان فرهيخته، مكان مناسبي را براي بروز خلاقيت ها و توانمندي هاي فرزانگان جنوب كشور فراهم آورده است.

زارع، با بيان اين مطلب كه در ترم مهرماه،اين واحد دانشگاهي از نظر تعداد پذيرش دانشجو از جمله واحدهاي برتر استاني بوده است اذعان كرد: استقبال گسترده از اين واحد دانشگاهي،امری اتفاقي نبوده و نشانه انسجام و همبستگي كاركنان و اعضاي هيات علمي دانشگاه مي باشد و لازم است اين امر مهم با قدرت و تدبير بيشتري ادامه پيدا كند.

رئيس دانشگاه آزاد اسلامي لارستان، در خاتمه ابراز اميدواري كرد: اميد است با پايان همه گيري اين ويروس منحوس، شاهد حضور فیزيكي دانش پژوهان و دانشجويان در اين واحد دانشگاهي و ساير دانشگاه هاي كشور باشيم .

 س-۲۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۵۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین