جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۸ق.ظ
::آخرین مطلب 19 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تولید انواع قارچ در کارگاه تولید «مهر قارچ» لارستان

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از یک واحد تولید قارچ خوراکی در شهرک صنعتی لارستان بازدید کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان از یک واحد تولید قارچ خوراکی در شهرک صنعتی لارستان بازدید کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان به اتفاق احسان طاهری معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویزه لارستان و روسای ادارات جهاد کشاورزی، امور آب، صنعت، معدن و تجارت و محیط زیست شهرستان از یک واحد تولید قارچ خوراکی و کمپوست واقع در شهرک صنعتی لار بازدید کردند.

در این بازدید ابتدا مسئول کارگاه تولید مهر قارچ لارستان در مورد چگونگی تکثیر، پرورش و نگهداری انواع قارچ و همچنین مسائل و مشکلات این مجموعه توضیحاتی ارائه کرد.

وی گفت: در این واحد تولیدی در هر دوره ای که مدت آن ۲ ماه است، از هر یک تن کمپوست مرغوب حدود ۳۰۰ کیلوگرم قارچ خوراکی تولید می شود.

در ادامه معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان بر لزوم حمایت از تولید و واحدهای تولیدی بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: برای توسعه این کارگاه می بایست جلسه تخصصی با حضور ادارات ذیربط برگزار شود.

گفتنی است در کارگاه تولید مهر قارچ شهرک صنعتی ۶ نفر مشغول به کار هستند که در زمینه تهیه انواع قارچ خوراکی فعالیت می کند.

در ادامه این بازدید مسئولین با حضور در فرمانداری ویژه لارستان ، جلسه تخصصی برای توسعه و رفع مشکلات این کارگاه برگزار کردند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ ساعت ۹:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین