پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۰۸ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

کابل های برق 25 ساله در لارستان “نو” و “خودنگهدار” شدند

عمر شبکه های سیمی فشار ضعیف در لارستان پایان می یابد و کلیه شبکه های فشارضعیف سیمی که متوسط عمر آنها بیشتر از ۲۵ سال می باشد در لارستان به…

عمر شبکه های سیمی فشار ضعیف در لارستان پایان می یابد و کلیه شبکه های فشارضعیف سیمی که متوسط عمر آنها بیشتر از ۲۵ سال می باشد در لارستان به کابل خودنگهدار تبدیل می گردد.

مدیر توزیع نیروی برق لارستان در این خصوص و طی مصاحبه ای با میلاد لارستان  اظهار داشت: در راستای برنامه سراسری تبدیل شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار که به منظور افزایش تاب‌آوری شبکه های توزیع و ضرورت باز سازی شبکه های فرسوده در سطح کشور انجام می‌شود این مدیریت پروژه مزبور را از ابتدای آذرماه جهت باقیمانده شبکه های سیمی فرسوده شهرستان که همگی در سطح شهر لار می‌باشد آغاز نمود و تا اواخر امسال به پایان خواهد رساند.

دامن کشان با اعلام این خبر افزود:  مزایای متعددی در پروژه‌های سیم به کابل وجود دارد که از مهمترین آنها می توان به مقاوم سازی و افزایش پایداری شبکه، حذف خطر برق گرفتگی، حفظ محیط زیست با کاهش یا حذف هرس اشجار، زیباسازی مبلمان شهری و حذف خطر سرقت شبکه های مسی اشاره کرد.

وی در ادامه اظهار داشت: در این پروژه حدود ۳۰ کیلومتر کابل خودنگهدار جایگزین شبکه سیمی گردیده و همزمان ١٨٠ اصله پایه فرسوده شبکه نیز تعویض گردید.

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۱ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین