پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 21

تجلیل از 13 نخبه شهر جویم

طی جلسه ای از  نخبگان و پذیرفته شدگان رشته های پزشکی،مقاطع ارشد و دکترا  توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر جویم تجلیل شد. به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان…

طی جلسه ای از  نخبگان و پذیرفته شدگان رشته های پزشکی،مقاطع ارشد و دکترا  توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر جویم تجلیل شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم و بر حسب فراخوان منتشرشده جهت معرفی نخبگان برتر شهر جویم، با حضور شهردار و شورای اسلامی شهر از پذیرفته شدگان مقاطع ارشد، دکترا و رشته های  پزشکی شهر جویم که طی سالهای ۹۷-۹۸-۹۹ موفقیت کسب کرده اند تقدیر بعمل آمد.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ضمن ارائه عملکرد این نهاد، قبولی این دانش‌آموزان با کسب رتبه های قابل توجه را افتخار بزرگی برای شهر جویم عنوان کرد.

پذیرفته شدگان حاضر در جلسه نیز ضمن ارائه نظرات،انتقادات و پیشنهادات خود در زمینه ارتقای علمی جویم از زحمات و تلاش های شبانه روزی مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر در توسعه فضای شهری و توجه به قشر علمی و فرهنگی تقدیر و تشکر کردند.

همچنین در این جلسه بر این موضوع تاکید شد که حضور نخبگان و دانشجویان در رشته های مختلف  دانشگاه های سطح کشور فرصت مناسبی است تا ظرفیت ها،تاریخ،آداب و رسوم و فرهنگ جویم به دیگران معرفی گردد و با افتخار خود را یک نخبه جویمی بدانند.

لازم به ذکر است عمده پیشنهاد حاضرین در جلسه ایجاد یک سالن مطالعه جهت کنکور و استفاده از نخبگان جویمی بعنوان راهنما و مشاور دیگر دانش آموزان بود.

در پایان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از ۱۳ نخبه شهر جویم قدردانی شد.

خبرنگار: آرزو جهان پیما

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین