یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

احداث سایت جاده‌ای تلفن همراه در محورهای « درز-سایبان»و«اوز-بختیارویه»

سایت جاده‌ای همراه اول و ایرانسل در محورهای مواصلاتی درز-سایبان و همچنین اوز-بختیارویه احداث و این مناطق به اینترنت متصل شدند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی…

سایت جاده‌ای همراه اول و ایرانسل در محورهای مواصلاتی درز-سایبان و همچنین اوز-بختیارویه احداث و این مناطق به اینترنت متصل شدند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم؛ با پیگیری‌های مداوم نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در حوزه ارتباطات، این‌بار سایت جاده‌ای همراه اول در محور مواصلاتی درز-سایبان لارستان و سایت جاده‌ای ایرانسل در محور اوز-بختیارویه با مساعدت و همکاری مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان فارس، احداث و روستاهای تحت پوشش به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش‌های مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات استان فارس، با تاکید بر اینکه بهبود زیرساخت‌های ارتباطی در روستاها زمینه توسعه پایدار در این مناطق را فراهم می‌کند، اظهار داشت: اینترنت یکی از نیاز‌های اساسی در شرایط فعلی خصوصاً در بحث آموزش محسوب می‌شود.

حسین حسین‌زاده ابراز امیدواری کرد که بزودی شاهد نصب و بهره‌برداری از اینترنت پرسرعت در دیگر روستاهای حوزه انتخابیه با مساعدت مسئولان مربوطه باشیم.

سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس نیز با انتشار خبر راه‌اندازی سایت‌های جاده‌ای در حوزه انتخابیه لارستان، خنج، گراش و اوز گفت: با راه‌اندازی سایت جاده‌ای همراه اول در محور مواصلاتی درز-سایبان شهرستان لارستان، پوشش ارتباطی این محور اصلی به میزان ۱۳ کیلومتر تامین شد.

وی افزود: همچنین پوشش ۴ کیلومتری محور مواصلاتی اوز-بختیارویه با احداث سایت جاده‌ای ایرانسل برقرار و دسترسی روستای بختیارویه از بخش بنارویه لارستان نیز با پوشش جمعیتی بالغ‌بر ۱۶۰ نفر به شبکه ملی اطلاعات صورت گرفت.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۵ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین