پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۹ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 6

اختصاص 19میلیارد به پروژه‌های ورزشی لارستان، خنج، گراش و اوز؛بیشترین سهم برای گراش

با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ۱۹میلیارد تومان به پروژه‌های ورزشی لارستان، خنج، گراش و اوز اختصاص یافت که از این میان، گراش با ۷٫۵ میلیارد تومان…

با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ۱۹میلیارد تومان به پروژه‌های ورزشی لارستان، خنج، گراش و اوز اختصاص یافت که از این میان، گراش با ۷٫۵ میلیارد تومان بیشترین سهم را در بین ۴ شهرستان دارد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز اعلام کرد که از محل اعتبارات وزارت نفت و اداره‌کل ورزش و جوانان فارس ۱۹ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل و تجهیز اماکن ورزشی این ۴ شهرستان‌ تخصیص یافته است. به گفته حسین‌زاده با اختصاص این اعتبارات روح تازه‌ای در کالبد ورزش این شهرستان‌ها دمیده شده است.

شهرستان گراش با ۷٫۵ میلیارد تومان بیشترین سهم را از این اعتبارات داشته، لارستان با سهم ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی، اوز با سهم ۳ میلیارد و ۱۵۰ میلیون تومانی و خنج با سهم ۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومانی در رده‌های بعدی قرار دارند.

در شهرستان گراش به ورزشگاه محبی گراش ۴ میلیارد تومان، محمدزینا و حسین‌آباد هر کدام ۷۰۰ میلیون تومان، گنگ و ریشه و لب اشکن هر کدام ۶۵۰ میلیون تومان، مدرسه علیمه باقرالعلوم (ع) ۵۵۰ میلیون تومان و روستای زینل‌آباد ۲۵۰ میلیون تومان اختصاص یافت.

در شهرستان لارستان به پروژه‌های ورزشی شهر بیرم یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، روستاهای کهنه مرکزی، دهکویه، چاه‌نهر، درز هر کدام ۶۵۰ میلیون تومان، منصورآباد ۵۰۰ میلیون تومان، بریز ، بالاده و دیده‌بان هر کدام ۲۵۰ میلیون تومان اختصاص یافت.

در شهرستان اوز  به پروژهای ورزشی روستاهای فیشور یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان، محلچه و اسلام‌آباد هر کدام ۷۰۰ میلیون تومان و هیرم ۶۵۰ میلیون تومان اختصاص یافت.

در شهرستان خنج به پروژه‌های ورزشی روستاهای فدویه، گرمشت، مکویه، کهنویه و لاغر هرکدام ۲۵۰ میلیون تومان، جهره ۱۰۰ میلیون تومان، حسین‌آباد و آشنا هر کدام ۷۰۰ میلیون تومان اختصاص یافت.

علاوه بر این ۱۹ میلیارد تومان که به تکمیل و تجهیز پروژه‌های ورزشی لارستان، خنج، گراش و اوز اختصاص یافته یک میلیارد تومان نیز به حوزه بهداشت و درمان این شهرستان‌ها اختصاص یافته است.

با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومانی شهرستان لارستان مراکز بهداشت ودرمان علی آباد، کرمستج، درز، عمادشهر، چاه‌گزی، بریز، گاوبست، براک، خور و کورده هرکدام با ۵۰ میلیون تجهیز و تکمیل می‌شوند.

با اعتبار ۳۰۰ میلیون تومانی شهرستان خنج مراکز بهداشت و درمان روستاهای محمله، گرمشت، آشنا، جنگویه، کهنویه و شیرداشی هر کدام با اعتبار ۵۰ میلیون تومان تجهیز و تکمیل می‌شوند.

با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی گراش مرکز بهداشتی و درمانی روستای لب‌اشکن با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان تکمیل و تجهیز می‌شود.

با اعتبار ۱۰۰ میلیون تومانی اوز  مرکز بهداشتی و درمانی روستاهای کهنه و بیدشهر هر کدام با اعتبار ۵۰ میلیون تومان تجهیز و تکمیل می‌شوند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۸:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “اختصاص 19میلیارد به پروژه‌های ورزشی لارستان، خنج، گراش و اوز؛بیشترین سهم برای گراش”

  1. ناشناس گفت:

    عدالت؟

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین