شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

پروژه مسکن شهری 88 واحدی نخل لارستان آماده بهره‌برداری

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان از افتتاح پروژه ۸۸ واحدی نخل ۳ در این شهرستان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: بنیاد مسکن دراین طرح به…

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان از افتتاح پروژه ۸۸ واحدی نخل ۳ در این شهرستان همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: بنیاد مسکن دراین طرح به پرداخت  ۹۰۰ میلیون ریال به ازای هر نفر مبادرت ورزیده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، امیر برومند با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اظهار داشت :  یوم الله ۲۲ بهمن یادمان حماسه پیروزی، روز استحکام پایه ‌های انقلاب، روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام (ره)، روز بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب و روز ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است، که در پیروزی انقلاب و حفظ دستاوردهای آن، مشارکت داشته‌ اند.

وی ادامه داد : پروژه مجتمع مسکونی ۸۸ واحدی نخل ۳ لارستان در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۳۸۶ مترمربع وسعت، در شهرک اندیشه شهر لار و در کنار پروژه ۴۰ واحدی سفر مقام معظم رهبری قرار دارد.

برومند افزود:  این طرح  مشتمل بر ۲۲ بلوک ۴ و۶ واحدی با زیربنای ۹ هزار و ۶۲۴ مترمربع و ۹۶۰۰ مترمربع خیابان و فضای سبز و پارکینگ ساخته شده که هم اکنون آماده بهره برداری است.

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان با بیان اینکه برای ساخت این مجتمع حدود ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است اضافه کرد: عملیات اجرایی این طرح از سال ۹۵ آغاز شده و اکنون در آستانه چهل و سومین بهار انقلاب به بهره برداری می رسد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۴:۴۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین