چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

بازیگر لاری نقش “دکترچمران” را در “روزهای ابدی” ایفا می کند

بازیگر لاری نقش “دکترچمران” را در “روزهای ابدی” ایفا می کند.  به گزارش میلادلارستان حدود ۴۵ روزی است که مجموعه تلویزیونی تاریخی “روزهای ابدی”  میهمان این شب های تلویزیون ایران…

بازیگر لاری نقش “دکترچمران” را در “روزهای ابدی” ایفا می کند.  به گزارش میلادلارستان حدود ۴۵ روزی است که مجموعه تلویزیونی تاریخی “روزهای ابدی”  میهمان این شب های تلویزیون ایران شده است. این مجموعه با اتفاقات اواخر دی‌ماه ۱۳۵۷ شروع می‌شود و در نقطه ۱۳ آبان‌ماه ۱۳۵۸ به پایان می‌رسد.

در سریال “روزهای ابدی” به رشادت‌های شهیدان چمران و اصغر وصالی توجه شده و فرآیند خروج آمریکایی ها از ایران و نیز ایجاد سازمان منافقین را به زیبایی به تصویر کشیده است. نکته جالب این سریال پرمحتوا  حضور “فاضل قنادی”  بازیگر شایسته لاری در نقش “شهید چمران” می باشد.

این مجموعه تلویزیونی در ۴۴ قسمت حدود ۴۰ دقیقه ای به کارگردانی ” جواد شمقدری” کارگردان نام آشنای سینمای ایران ساخته شده و هر شب در حدود ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه ۱ سیما پخش می شود.  همان گونه که بیان شد”روز‌های ابدی” در سه فصل پیش‌بینی شده، فصل یک از پیش از انقلاب شروع می‌شود و تا تسخیر لانه جاسوسی را روایت می‌کند. فصل‌های بعدی هم به حوادث حین گروگانگیری تا کودتای نوژه و آغاز جنگ تحمیلی که با حمایت آمریکا صورت گرفت، می‌پردازد. در این سریال “فاضل قنادی” از قسمت ۲۹ این سریال به ایفای نقش پرداخته است.

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۰۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین