شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

تذکر کتبی حسین‌زاده به وزیر علوم؛ مخالف جدی طرح ادغام مجتمع آموزش عالی لارستان هستم

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در یک تذکر کتبی به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواستار لزوم حفظ استقلال مجتمع آموزش عالی لارستان و…

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی در یک تذکر کتبی به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواستار لزوم حفظ استقلال مجتمع آموزش عالی لارستان و عدم ادغام و تجمیع با دیگر مجتمع‌ها شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسین حسین‌زاده در یک تذکر کتبی به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری خواستار لزوم حفظ استقلال مجتمع آموزش عالی لارستان و عدم ادغام و تجمیع با دیگر مجتمع‌ها شد. در این نامه آمده است:

شایعه ادغام مجتمع آموزش عالی لارستان در دانشگاه‌های مرکز استان، موجی از نگرانی و ناراحتی را در میان مردم عزیز و علم‌دوست لارستان به وجود آورده است. مردم و مسئولان لارستان از جمله امام جمعه محترم این شهر از بنده تقاضا دارند که مانع از این اقدام نسنجیده شوم.

تجربه تلخ ادغام دانشگاه علمی کاربردی لارستان و یکی دو واحد دانشگاهی دیگر در این منطقه باید درس عبرتی برای مدیران مربوطه باشد. این تصمیمات در ظاهر عنوان کارشناسی‌شده دارد، اما یکجانبه‌گرایی است و تحمیل ضررهای اقتصادی، اجتماعی و روانی بر مردم منطقه به دنبال خواهد داشت. مسئول تحمیل چنین هزینه‌هایی به مردم مدیران شما خواهند بود و بنده به عنوان نماینده این مردم به جد مخالف این تصمیم هستم.

حداقل حق مردم فرهیخته و علم‌دوست لارستان این است که یک مجتمع آموزش عالی در این شهرستان وجود داشته باشد. مدیران شما با کدام دلیل واهی و کوچک قصد دارند مردم عزیز لارستان را از چنین حقی محروم کنند؟ این مردم برای ایجاد چنین مجتمعی هزینه‌ها کرده‌اند و امید بسیاری به توسعه منطقه با وجود این دانشگاه دارند. قطعاً شما واقفید که وجود یک مجتمع آموزشی یا واحد دانشگاهی در یک شهرستان می‌تواند اثرات مثبتی در آن جامعه داشته باشد. از این رو درخواست دارم مانع از انجام این اقدام نسنجیده شوید و منطقه را در شرایط کنونی ملتهب نسازید.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۱۱ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

2 Responses to “تذکر کتبی حسین‌زاده به وزیر علوم؛ مخالف جدی طرح ادغام مجتمع آموزش عالی لارستان هستم”

  1. مدینه صابری گفت:

    همین که می گوئید شایعه است؛ خود موج نگرانی ها را از بین خواهد بود و اطمینان خاطر را برای مردم لارستان از باب وجود یک دانشگاه دولتی مستقل در خطه لارستان بزرگ به ارمغان خواهد آورد.موفق باشید نماینده محترم و از پیگیری هایتان و اقداماتتان برای رفع چنین شایعه مهمی سپاسگزاریم.پاینده باشید.

  2. ناشناس گفت:

    حق گرفتنی ست درود بر شما که در کنار مردم اید موفق باشید و در برا بر دوستان
    نادان یا دشمنان دانا نظام جمهوری اسلامی محکم استوار

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین