شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 13 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

یادواره شهدا، آبروی محله در جویم؛ گرامیداشت شهید کرامت اله شیبانیان

در دومین روز از دهه مبارک فجر،یادواره شهدا آبروی محله گرامیداشت یاد و خاطره شهید کرامت اله شیبانیان از شهدای شهرک کلون جویم،مقابل منزل برادر این شهید گرانقدر برگزار شد….

در دومین روز از دهه مبارک فجر،یادواره شهدا آبروی محله گرامیداشت یاد و خاطره شهید کرامت اله شیبانیان از شهدای شهرک کلون جویم،مقابل منزل برادر این شهید گرانقدر برگزار شد.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار میلاد لارستان از جویم،این  یادواره با هدف قدردانی از خانواده‌ شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و انتقال فداکاری‌ شهیدان به نسل امروز و نسل های آینده به همت پایگاه های مقاومت الهادی(ع) و خدیجه کبری(س) و با حضور جمعی از مسئولین،خانواده شهدا و اهالی شهرک کلون و شهر جویم برگزار شد.

محمود محمودی فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام سجاد(ع) سپاه جویم ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره شهدا اظهار نمود: سربازان امام خامنه ای مد ظله العالی با توجه به سخنان پیشوای خود که زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست همواره نسبت به برگزاری یادواره شهدا،آبروی محله فعالیت می نمایند.

در پایان،حجة الاسلام قهرمانی مسئول نمایندگی سازمان تبلیغات اسلامی و امام جمعه موقت شهر جویم نیز با تبریک ایام پیروزی انقلاب اسلامی افزود: باید بهمن را شروعی دیگر دانست چون در این ایام خود را پیدا کردیم و همه می دانیم هیچ رهبری بالاتر از امام راحل(ره) بعنوان بنیانگذار یک انقلاب در دنیا وجود نداشته و ندارد.این انقلاب عدل  را به وجود آورد و به مدل های شرقی و غربی پشت پا زد و حضور و اراده مردم به ویژه جوانان را نشان داد.

در پایان،یکی از جانبازان و رزمندگان دفاع مقدس(حاج علی خوبانی) به بیان خاطراتی از انقلاب و جنگ پرداخت و همچنین ایشان از شهردار و شورای اسلامی شهر جویم به جهت مزین نمودن معابر و میادین به نام و تصاویر شهدا تقدیر و تشکر نمود.

لازم به ذکر است در حاشیه این برنامه،یاد و خاطره شهیدان امیر حسین غیاثی و شعبانعلی غیبعلی از دیگر شهدای شهرک کلون نیز گرامی داشته شد.

از دیگر برنامه های این آیین معنوی،قرائت شعر،مداحی و تقدیر از خانواده شهید کرامت اله شیبانیان بود.

بخش جویم ۲۶ شهید والامقام ،تقدیم انقلاب نموده است.

خبرنگار-آرزو جهان پیما-جویم

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۴۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین