پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۵۱ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 24

“کرمستج” قرنطینه می شود/تعداد قابل توجهی از مبتلایان دانش آموزند

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از قرنطینه شدن روستای کرمستج خبر داد و اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از مبتلایان دانش آموزند. به گزارش میلاد لارستان به نقل از…

معاون بهداشتی دانشکده علوم پزشکی لارستان از قرنطینه شدن روستای کرمستج خبر داد و اظهار داشت: تعداد قابل توجهی از مبتلایان دانش آموزند.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر وحید یگانه با حضور در روستای کرمستج ضمن ابراز نگرانی از آمار بالای ابتلا به کرونا، اظهارداشت: متاسفانه در مدت دو روز کرمستج بالغ بر ۳۲  مورد مثبت ابتلا به کرونا را ثبت کرده است.

وی افزود: امروز با حضور در روستای کرمستج و در نشستی با اعضای شورا، دهیاری و معتمدان قرار شد روستای کرمستج نیز قرنطینه شود تا بتوانیم بیماری را بطور کامل کنترل کنیم.

دکتر یگانه با اعلام اینکه با همکاری نیروی انتظامی در ابتدای ورودی این روستا ایست و بازرسی مستقر می شود خاطر نشان کرد: از ائمه محترم جمعه و جماعات درخواست شده تا مساجد و برپایی ماز های یومیه فعلا تعطیل شود، که این بزرگواران نیز با این درخواست موافقت کردند.

وی تصریح کرد: ائمه جمعه نیز در خصوص تشویق مردم به انجام تست اعلام آمادگی کرده با بتوانیم در خود روستا بیماری را کنترل کنیم و اجازه سرایت آن به سایر مناطق را ندهیم.

معاون بهداشت دانشکده گفت: یکی از تفاوت های آمار مبتلایان در کرمستج با سایر نقاط در تعداد درگیری دانش آموزان است که ۱۵ دانش آموز تا روز دوشنبه به کووید ۱۹ مبتلا شده اند.

وی افزود: این ابتلا البته بخاطر حضور در کلاس و مدرسه نبوده بلکه بخاطر عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در حین بازی کردن و همبازی شدن با یکدیگر است.

دکتر یگانه همچنین علت احتمالی این شیوع را برخلاف سایر مناطق عروسی و ختم ندانست و علت آن را توزیع آش نذری و دورهمی عنوان کرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۴۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین