سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۳ب.ظ
::آخرین مطلب 43 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

بازارچه بوستان شهر لار به بهره‌برداری رسید

۷ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری لار با اعتباری افزون بر ۸۱ میلیارد ریال توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید. به گزارش میلاد…

۷ طرح عمرانی و خدماتی شهرداری لار با اعتباری افزون بر ۸۱ میلیارد ریال توسط معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان؛ در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، ۷ طرح عمرانی و خدماتی با حضور جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، احسان طاهری معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری، محمدرضا قنبر نژاد شهردار لار و اعضای شورای اسلامی شهر لار، جمعی از معتمدین و خیرین، با اعتبار ۸۱ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید.

فرماندار به صورت نمادین یکی از این طرح‌ها که بازارچه زیبای بوستان بود را افتتاح کرد.

این بازارچه در زمینی به مساحت ۱۱۲۰ متر مربع با زیربنای ۸۴۰ متر مربع با اعتباری افزون بر ۲۲ میلیارد ریال توسط شهرداری لاراحداث شده که شامل ۱۴ مغازه، فضای سبز و پارکینگ است.

دیگر طرح های به بهره برداری رسیده شهرداری لار نیز اجرای زیرسازی و آسفالت معابر سطح شهر، دیوار ساحلی سطح شهر، ساخت مجتمع تجاری شهرک بوستان، بهسازی خیابان معلم، محوطه سازی شهرک بعثت، محوطه سازی پیاده رو خیابان شهید طاهری و تکمیل ساختمان شورای اسلامی شهر لار است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۲:۳۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین