پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رصد مشکلات ورزش جویم در حضور مدیرکل ورزش فارس

در بازدید مدیر کل ورزش و جوانان فارس از مجموعه ورزشی شهدای جویم مشکلات ورزش این بخش مورد ارزیابی قرار گرفت. به گزارش میلاد لارستان هفته گذشته مجموعه ورزشی شهدای…

در بازدید مدیر کل ورزش و جوانان فارس از مجموعه ورزشی شهدای جویم مشکلات ورزش این بخش مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش میلاد لارستان هفته گذشته مجموعه ورزشی شهدای شهر جویم با حضور عباس حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان فارس و هیئت همراه،رئیس اداره ورزش و جوانان لارستان،امام جمعه،بخشدار،شهردار،رییس شورای اسلامی شهر و مسئول نمایندگی ورزش و جوانان جویم با هدف بررسی مسائل و مشکلات ورزشی بخش مورد بازدید قرار گرفت.

حاجی زاده در بازدید خود از این مجموعه ورزشی، از سالن ووشو، سالن تکواندوی بانوان، زمین چمن ورزشی، سالن فوتبال و مکان اختصاص یافته به زمین چمن مصنوعی بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفت.

مدیر کل ورزش و جوانان فارس در بازدید از سالن ورزش های رزمی،ضمن ابراز امیدواری نسبت به موفقیت ورزشکاران رزمی کار افزود: ان شاا…با فعالیت و تمرینات بیشتر توسط مربیان ورزشی،ورزشکارانی از شهر و بخش جویم نیز به مسابقات کشوری و حتی آسیایی راه یابند تا با کسب مقام های بالا نام جویم را در عرصه ورزشی مطرح سازند.

مهدی بیاتی مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش جویم نیز گزارشی از فعالیت های ورزشی انجام شده و مشکلات موجود را مطرح نموده و در پایان داود شفیعی بخشدار جویم با توجه به مشکلات ورزشی روستاهای بخش ضمن بیان لزوم توجه به ورزش مرکز بخش خواستار رسیدگی به کمبودهای ورزشی روستاهای تابعه شد.

 در حاشیه این بازدید مربیان ورزشی کمبودها و کاستی ها را مطرح و ووشوکاران نیز به اجرای حرکات نمایشی پرداختند.

خبرنگار-آرزو جهان پیما

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۹ ساعت ۳:۱۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین