پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 14

اعزام کشتی‌گیر لارستانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد کشور

کشتی گیر لارستانی با همراهی مسوولین، لار را به مقصد تهران ترک کرد. کشتی گیر لارستانی شامگاه شنبه دوم اسفند ماه با همراهی مسوولین سیاسی ورزشی و برای حضور در…

کشتی گیر لارستانی با همراهی مسوولین، لار را به مقصد تهران ترک کرد.
کشتی گیر لارستانی شامگاه شنبه دوم اسفند ماه با همراهی مسوولین سیاسی ورزشی و برای حضور در اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان ایران، لار را به مقصد تهران  ترک کرد.
به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، مراسم بدرقه محمدرضا عسکرپور کشتی گیر شایسته لارستانی با حضور نساء خیل تاش معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان، محمدحسن طیبی رئیس اداره ورزش و جوانان، داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان و جمعی از پیشکسوتان، مربیان و اعضای هیئت کشتی لارستان برگزار شد و این کشتی گیر لار را به مقصد تهران محل برگزاری اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان جمهوری اسامی ایران ترک کرد.
اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان کشورمان با حضور قهرمانان جهان و المپیک روزهای سوم تا سیزدهم اسفند ماه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می شود.
داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان در این مراسم مبلغ ۵۰ میلیون ریال جایزه نقدی به این کشتی گیر تقدیم کرد و قول داد تا یک سال ماهیانه مبلغ ۲۰ میلیون ریال به محمدرضا عسکرپور اهدا کند.
گفتنی است محمدرضا عسکرپور چند عنوان قهرمانی کشور و حضور در اردوهای تیم ملی کشتی آزاد و ساحلی ایران را در کارنامه افتخارات خود دارد.
ف ۱۱۰
نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۹:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین