پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 29 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

واریز 52 میلیارد تومان از سوی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن در لارستان

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه ۱۹۹ واحدی مسکن اقدام ملی لارستان خبر داد و بیان داشت : ‏کار تسطیح و پی کنی فاز اول …

مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان از آغاز عملیات اجرایی ساخت پروژه ۱۹۹ واحدی مسکن اقدام ملی لارستان خبر داد و بیان داشت : ‏کار تسطیح و پی کنی فاز اول  ۱۶۹ واحدی  پروژه طرح اقدام ملی مسکن لارستان آغاز شده است .

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس ، مهندس امیر برومند با بیان اینکه لارستان از جمله شهرستان های پیشتاز در اجرای طرح مسکن ملی است افزود: این شهرستان در روزهای نخست شکل گیری موضوع مسکن ملی کار نام نویسی و تشکیل پرونده را برای متقاضیان را انجام داد و اکنون در مرحله اجرای طرح است.

وی ادامه داد: طرح اقدام ملی مسکن در لارستان در حالی وارد فاز اجرایی و عملیاتی شده که به گفته مسئولان امر بیش از ۵۰ درصد کل متقاضیان این طرح در استان فارس مربوط به این شهرستان است.

مدیربنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان گفت : تاکنون هزارو ۵۸ نفر در  این لارستان واریز وجه کرده اند که میزان مبلغ پرداختی این افراد رقمی افزون بر ۵۲۰ میلیارد ریال است.

 برومند   اظهار داشت: مجموع کل افرادی که برای خانه دار شدن در قالب این طرح نام نویسی کرده اند در شهرستان لارستان  ۲ هزار و ۵۵۴ نفر هستند.

وی بیان کرد که تاکنون ۶ قطعه زمین به مساحت حدود پنج هکتار از سوی اداره کل راه و شهرسازی لارستان تحویل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان شده است.

برومند اضافه کرد: یکی از قطعات که ۱۶۹ واحد مسکونی را شامل می شود فرایند طراحی نقشه ها ، تسطیح زمین و   مرحله صدور پروانه به متقاضیان پیش رفت  و اکنون عملیات اجرایی آن اغاز شده است .

این مقام مسوول اضافه کرد : در این قطعه  تجهیز کارگاه انجام شده و حدود ۹۰ میلیارد ریال نیز آهن آلات و میلگرد برای شروع عملیات اجرایی واحدها خریداری شده است.

برومند این نکته را نیز یادآور شد که به همان میزان که مردم ومتقاضیان همکاری و همراهی کردند، مجموعه دولت اعم از اداره کل راه و شهرسازی که بخش عمده ای از فرآیند کار و زیربنای اصلی یعنی تامین زمین بر عهده این نهاد بود، بانک های عامل ، فرمانداری ، نظام مهندسی و همه نهادهای مربوطه با این طرح در سطح استان و شهرستان با جدیت پای کار آمده اند.

به گفته برومند طرح اقدام ملی مسکن در لارستان از کل فرآیند آن یعنی نام نویسی از متقاضیان، تامین، نقشه برداری و حتی تسطیح و آماده سازی زمین و پایش و شناسایی متقاضیان واقعی به خوبی پیش رفته است.

وی پیش بینی کرده که تا نیمه اول سال آینده حتی فاز نخست این طرح که حدود ۲۰۰ واحد را شامل می شود تا مرحه اسکلت و دیوارکشی ساختمان نیز پیش برود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۹:۴۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین