جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح آموزشگاه شش کلاسه و زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستای شرفویه

آموزشگاه ۶ کلاسه حاج عبدالله شکاری و زمین چمن مصنوعی فوتبال شهید شیخ عباس راستی روستای شرفویه بخش بنارویه لارستان توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس و…

آموزشگاه ۶ کلاسه حاج عبدالله شکاری و زمین چمن مصنوعی فوتبال شهید شیخ عباس راستی روستای شرفویه بخش بنارویه لارستان توسط معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس و فرماندار ویژه لارستان، افتتاح شد.

به گزارش میلادلارستان به  نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در مراسمی با حضور قاسم پور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری فارس، جلیل حسنی معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان، عبدالرضا صادقی مدیر کل اداری مالی استانداری فارس، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری،مهدی ظریف بخشدار بنارویه، حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه، مصیب علیشیر رییس دفتر نماینده مردم، حاجی زاده مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، آموزشگاه ۶ کلاسه حاج عبدالله شکاری و زمین چمن مصنوعی فوتبال شهید شیخ عباس راستی روستای شرفویه بخش بنارویه لارستان به بهره‌برداری رسید. 

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در حاشیه این مراسم گفت: منطقه لارستان بزرگ دارای ظرفیت بسیار مطلوبی در عرصه ورزش است و توسعه زیرساخت‌ها با رویکرد امکان برخورداری آحاد جامعه از امکانات ورزشی در اولویت برنامه‌ها قرار داشته است.

جلیل حسنی احداث زمین چمن مصنوعی فوتبال در روستای شرفویه را به عنوان یکی از پروژه‌های بهره برداری شده ورزشی، مطلوب ارزیابی کرد و افزود: این مجموعه در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با زیربنای۱۵۰متر مربع با اعتبار۶ میلیارد و۵۰۰میلیون ریال احداث شده است.

وی با اشاره به احداث زمین‌های چمن مصنوعی توسط خیرین ورزش‌یار، با مشارکت دولت بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق محروم شهرستان تاکید کرد و گفت: اجرای این پروژه‌ها به توسعه ورزش منطقه کمک شایانی خواهد کرد.

همچنین معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان در حاشیه افتتاح آموزشگاه ۶ کلاسه، گفت: اداره کل نوسازی مدارس استان فارس با مشارکت خیرین این منطقه توجه ویژه‌ای به ساخت فضاهای آموزشی با کیفیت و بهسازی مدارس بخصوص در خطه پهناور لارستان دارند و مدارسی که در سال‌های اخیر ساخته شده تمام الزامات مهندسی رعایت شده است.

جلیل حسنی ضمن تقدیر و تشکر از خیر این پروژه «حاج عبدالله شکاری» افزود: خیران و نیک اندیشان مدرسه ساز در این زمینه خوش درخشیده اند و منطقه لارستان بزرگ در این زمینه پیشگام بوده است.

این آموزشگاه ۶ کلاسه در زمینی به مساحت۲۵۰۰ متر مربع با زیربنای۵۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۱۳میلیارد ریال بصورت مشارکتی توسط نوسازی مدارس استان و خیر محلی احداث شده است.

س-۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۰:۳۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین