یکشنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۱ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

تقدیر مسوول هیئت کشتی لارستان از فرماندار و معاون فرمانداری ویژه لارستان

مسوول هیئت کشتی لارستان از معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی این فرمانداری تقدیر کرد. به گزارش  میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت…

مسوول هیئت کشتی لارستان از معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی این فرمانداری تقدیر کرد.

به گزارش  میلادلارستان به نقل از روابط عمومی هیئت کشتی لارستان، داود عسکرپور، با  حضور در فرمانداری ویژه لارستان از جلیل حسنی معاون استاندار فارس و فرماندار این شهرستان با اهدای لوح سپاسی که به امضای علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی رسیده بود و همچنین تقدیم جوایزی قدردانی کرد.

وی همچنین در همان روز با اهدای لوح سپاسی که به امضای علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی رسیده بود و تقدیم جوایزی از نسا خیل تاش معاون سیاسی امنیتی اجتماعی فرمانداری ویژه لارستان نیز تجلیل به عمل آورد.

داود عسکرپور مسوول هیئت کشتی لارستان در این دیدار طی سخنانی از حمایت های بی دریغ مجموعه فرمانداری به ویژه فرماندار و معاون سیاسی امنیتی اجتماعی تشکر کرد و گفت: بی شک حمایت فرمانداری لارستان از ورزش ملی کشورمان کشتی باعث رشد و پیشرفت این رشته المپیکی در شهرستان می شود.

وی در ادامه بار دیگر از همکاری و حمایت های همه جانبه جلیل حسنی و نسا خیل تاش در امر برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های دهه مبارک فجر هیئت کشتی لارستان تشکر و قدردانی کرد.

س-۲۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۲۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین