جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۶ق.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

تعطیل شدن  5 مراسم عروسی در لار و خور توسط گشتِ ستادِ کرونا لارستان

۵ مراسم عروسی در لار و خور توسط گشتِ ستادِ کرونا تعطیل شد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر وحید یگانه معاون…

۵ مراسم عروسی در لار و خور توسط گشتِ ستادِ کرونا تعطیل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی لارستان، دکتر وحید یگانه معاون بهداشت دانشکده با بیان اینکه سلامت جامعه باید در اولویت باشد اظهار داشت: همه باید دقت کنند که نباید سلامت جامعه را قربانی یک شب خوشیِ خود کنیم، بنابراین برگزاری مراسم ازدواج و یا برنامه‌های ملی و مذهبی در این شرایط یک خطای بزرگ است.

وی با بیان اینکه شامگاه ۶ اسفند ۵ مراسم عروسی توسط گشت ستاد کرونا تعطیل شده است تصریح کرد: گشت ستاد کرونا شهرستان لارستان دو مراسم در شهر لار که یکی از آن‌ها در شهرجدید و دیگری در شهرقدیم بوده به رغم مخالفت‌های برگزارکنندگان و مقاومت برخی تعطیل شد.

معاون بهداشت دانشکده علوم پزشکی لارستان افزود: سه مراسم عروسی نیز در شهر خور در این شب توسط گشت ستاد کرونا تعطیل شده است که نهایتا اسامی برگزارکنندگان و متخلفان این ۵ مراسم به مراجع قضایی داده می‌شود تا مطابق قانون با آنان برخورد شود.

وی با بیان اینکه گشت ستاد کرونا متشکل از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای معاونت بهداشتی دانشکده، اداره صمت، اماکن، شهرداری و گشت بازرسی پلیس ۱۱۰ بوده خاطرنشان کرد: بنا بود یک مراسم عروسی در دهکویه هم برگزار شود که پیش از برگزاری به برگزار کنندگان تذکر داده و مراسم لغو شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۰۷ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۹ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “تعطیل شدن  5 مراسم عروسی در لار و خور توسط گشتِ ستادِ کرونا لارستان”

  1. ناشناس گفت:

    به جای برخورد با این بدبختا بروید سراغ دانه درشت ها، آن هایی که در فرمانداری مجوز می دهند به یه عده خاص به صورت انحصاری، آن ها به میز محاکمه بکشید

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین