شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 43

نظارت بر فعاليت پيمانكاران محورهای جهرم – لار – بندرعباس و لار- بستک

مديركل ساخت و توسعه راههای منطقه جنوب بر فعاليت پيمانكاران محورهای جهرم – لار – بندرعباس و لار- بستک نظارت کرد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى…

مديركل ساخت و توسعه راههای منطقه جنوب بر فعاليت پيمانكاران محورهای جهرم – لار – بندرعباس و لار- بستک نظارت کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومى اداره كل راه و شهرسازى لارستان ، مهندس محمدى مديركل ساخت و توسعه راههای منطقه جنوب، مهندس شبانى مديركل راه و شهرسازى لارستان و مهندس دستاران مديريت ساخت و توسعه راههاى اين اداره كل، از پروژه های احداث باند دوم محور های جهرم – لار-بندرعباس و لار – بستك بازديد و با حضور در  قطعات در دست اجرای این محورها، عملكرد پيمانكاران را مورد نقد و ارزیابی قرار دادند.

مديركل راه و شهرسازى لارستان با بیان اینکه جبهه هاى كارى در محور لار – جهرم هم اكنون فعال است، اظهار داشت: تاكيد شده با رويكرد بازدهى در بخش هايى كه از پيشرفت فيزيكى بيشترى برخوردار است؛ ضمن پیگیری در رفع موانع پیش روی پیمانکاران، هر چه سريعتر اقدمات تكميلى توسط پيمانكاران صورت پذيرد.

شبانی به پيمانكاران هر قطعه توضيحات لازم داده شده است كه لزوم حفظ يكپارچگى و پیشرفت متوازن، در جبهه های مختلف كارى، به جهت تسریع در احداث دیگر قطعات باند دوم و بهره برداری از  آنها، از اولويت اساسی برخوردار بوده، تصریح کرد: بنابراین پیمانکاران بايستى حساب شده فعاليت كنند و  از اقدامات تک بُعدی در قطعات تحت پيمان، جداً پرهيز کنند.

مطالبات انباشته پيمانكاران از سال هاى گذشته تاكنون در اين محور ، بالغ بر ۴۰۰ ميليارد ريال مى باشد .

مديركل ساخت و توسعه راههای منطقه جنوب كشور نیز با بیان اینکهاخذ تسهیلات نقدی ۲۰۰۰ میلیارد ریالی از بانک ملی، در قالب ظرفیت ماده ۵۶ قانون الحاق ۲؛ در دست پیگیری بوده و در صورت تحقق، بهره برداری از طول قابل توجهی از قطعات در دست اجرای محور جهرم- لار- بندرعباس در حوزه های فارس و لارستان، قابل دستیابی است، گفت: اولویت تزریق اعتبار مذکور، به قطعاتی است که پیمانکاران آنها از عملکرد مطلوبتری برخوردار بوده و رسوب مطالبات بيشترى در سیستم مالی داشته باشند.

محمدی ضمن تاکید بر تسريع در روند كارى و در نظر گرفتن رعايت اصول كيفى، هر پيمانكار، افزود: هر پیمانکار موظف است نسبت به ارایه برنامه زمانبندی مبتنی بر پیشرفت متوازن عملیات تحت پیمان، اقدام و زمان  بهره برداری از بخشی یا تمام قطعه در دست پيمان خود را تبیین و در همین راستا، به فعالیت خود ادامه دهد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۱:۵۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین