پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۵:۵۳ق.ظ
::آخرین مطلب 7 ساعت پیش | افراد آنلاین: 17

توزیع 700 بسته معیشتی توسط اداره اوقاف لارستان

  رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان از تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی از محل درآمدهای وقفی بازار بزرگ لارستان خبر داد. محمد قاسم‌پور در گفت‌وگو با  میلاد…

 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان از تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی از محل درآمدهای وقفی بازار بزرگ لارستان خبر داد.

محمد قاسم‌پور در گفت‌وگو با  میلاد لارستان ضمن اعلام این خبر اظهار داشت:  به منظور یاری‌رسانی به اقشارآسیب‌پذیر جامعه و با هدف رفع گوشه‌ای از مشکلات اقتصادی نیازمندان، تعداد ۷۰۰ بسته معیشتی در قالب تبرکات مهدوی تهیه و در میان آنان توزیع شد.

وی با بیان اینکه به منظور فراهم‌آوری این بسته‌های غذایی، بیش از ۲۱۰ میلیون تومان هزینه صرف شده است، افزود: هزینه تهیه این بسته‌ها از محل درآمد و موقوفه نظر علی بیگ و مال الجاره بازار بزرگ لارستان تأمین شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه لارستان با اشاره به اینکه در هر یک از این بسته‌ها اقلامی از ارزاق اساسی نظیر برنج، روغن، حبوبات، مرغ و… قرار داده شده است، بیان کرد: ارزش هر یک از این بسته‌ها، ۳۰۰ هزار تومان است.

این مسوول خاطرنشان کرد: برای شناسایی افراد نیازمند از لیست کمیته امداد، بهزیستی و سپاه پاسداران و غیره استفاده شده است.

قاسم‌پور با دعوت از سرمایه‌داران برای سرمایه‌گذاری در موقوفات موجود در لارستان، اضافه کرد: کارشناسان اداره اوقاف و امور خیریه لارستان، آماده مشاوره و راهنمایی سرمایه‌گذاران هستند.

به گزارش میلاد لارستان؛ بازار بزرگ لارستان پروژه در زمینی به مساحت ۳۰ هزار مترمربع و به طول ۲۷۵ متر در رقبات موقوفه «نظر علی بیگ» احداث شده و دارای ۱۹۹ واحد تجاری است که از این تعداد ۶۱ مغازه به اداره اوقاف و امور خیریه لارستان تعلق دارد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۶:۲۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین