شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 27 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

رمالان کلاهبردار در لارستان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی لارستان گفت: سه نفر از اعضای باند رمال و دعانویس که در سه شهرستان فارس اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند دستگیر شدند و بیش از ۳…

فرمانده انتظامی لارستان گفت: سه نفر از اعضای باند رمال و دعانویس که در سه شهرستان فارس اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند دستگیر شدند و بیش از ۳ میلیارد ریال کلاهبرداری از آنان کشف شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، سرهنگ داود امجدی در این باره گفت: طی رصد های انجام گرفته در فضای مجازی توسط کارشناسان پلیس فتا، سه نفر از اعضای باند رمال و دعانویس که در شهرستان های لارستان، گراش و شیراز حضور داشتند و با ایجاد پیج های اینستاگرام و کانال تلگرام اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کردند، شناسایی شدند.

وی افزود: این کلاهبرداران با درج و انتشارآگهی رمالی و فالگیری در فضای مجازی ، پس از جلب اعتماد و سوء استفاده از سادگی قربانیان خود، با دادن وعده های دروغین و با دریافت مبالغی هنگفت، اقدام به کلاهبرداری از آنان می کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه متهمان در تحقیقات به جرم ارتکابی اقرار کردند، گفت: در بررسی های تکمیلی مشخص شد که این افراد بیش از سه میلیارد ریال از این طریق کلاهبرداری کرده اند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۸:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین