سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۳ب.ظ
::آخرین مطلب 10 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

آری ..جور دیگر باید دید..

 تصادف دو دستگاه خودروسواری در شهر، دو کشته ی دیگر به آمار کشته شدگان لارستان اضافه شد، آتش سوزی یک منزل مسکونی و صف های طولانی مردم برای خرید روغن…

 تصادف دو دستگاه خودروسواری در شهر، دو کشته ی دیگر به آمار کشته شدگان لارستان اضافه شد، آتش سوزی یک منزل مسکونی و صف های طولانی مردم برای خرید روغن در افق کوروش …

چه بر سرمان آورده اند که اینگونه در بستر مجازی صرفا به دنبال دیده شدن اینگونه اخباریم ، چه کرده ایم که رسانه ها را به پیشتازی درج و انتشار اخبار ناگوار به رقابت انداخته ایم !؟

آری سختی ها و مشقت های این زمانه بر مردمان سرزمینم را هیچ گاه نمی توان از یاد برد اما در این مشقت نگاه های پر مهر و محبت را نیز ، کردارهای زیبا را ، عشق و علاقه ها را نبایست از یادها برد ، پس بياييد سفیر اميد باشيم. مدت هاست رسانه ها را عادت داده ایم که برای جذابیت رسانه هایشان و افزایش مخاطب به انتشار هر خبر وگزارشی روی آورند.

آری گزارش های مردمی نیز حکایت از مشکلات عدیده ی شهر را بازگو می کند ، اما کدامیک از ما زیبایی هارا نیز به تصویر کشانده ایم؟

کمبود شدید روغن از بی کفایتی و بی تدبیری مسئولین را فریاد می زنیم . صف های طولانی مردم عزیز در صف های روغن در مقابل فروشگاه های زنجیره ای را صد باره در هر قالبی به تصویر می کشانیم ، اما نحوه ی صحیح حضور نیروهای مومن و انقلابی در میدان داری توزیع عادلانه مایحتاج زندگی مردم با محوریت مسجد، محله به محله، خانه به خانه و کد پستی به کدپستی را از قاب چشمانمان دور می کنیم.

فریاد وا مصیبتا و برخوردهای از باب تذکر و رعایت نکردن عده ای از مردم و کسبه را سر می دهیم اما همیاری و همکاری ٩٠ درصدی مردم دریک سال همکاری اصناف و اطاعت پذیری آنان را در این شرایط کسادی بازار را صرفا با صدور یک پیام بسنده می کنیم.

گرانی ها را فریاد زدیم اما توزیع ٤٤٠٠٠ بسته ی معیشتی که به همت مردم نیک اندیش که در گرفتاری اینگونه برای نیازمندان شهرشان سخاوت به خرج داده اند را نمی بینیم .

آری نهی کردیم زوج های جوان شهرمان را از برگزاری مراسمات عروسیشان و به سادگی برگزاری مراسم آنها را توصیه کردیم اما هیچ گاه کم ترین حمایت و تشویقی از آنان را در دستور کار خود قرار ندادیم.

آری یک سال از شیوع کرونا در ایران و لارستان گذشت اما کرونا علاوه بر آنکه زشتی ها و سختی هایی را بر همگان تحمیل کرد زیبایی ها ، همدلی ها ، همیاری ها و فداکاری هایی را نیز در قاب سال ١٣٩٩ ثبت کرد که تا کنون به چشم خود ندیده بودیم .

 

حرف آخر اینکه که رسانه ها تلاششان را برای انتشار خبرهای خوب و امید آفرین به همین جدیت انتشار اخبار نگران کننده قرار دهند. بیم و امید در کنار هم…

 

برادر کوچکتان امین دلخسته .

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۹:۰۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “آری ..جور دیگر باید دید..”

  1. قابل توجه اهالی منصف لار گفت:

    در مسیر زندگی هم اخبار خوب وهم اخبار بد وجود دارد که خبرنگاران ودنیا مجازی انرا منعکس میکنند البته دنیای مجازی مقصر نیست که بیشتر اخبار منطقه خبرهای بد ونا خوشایند است مشکلات اقتصادی وبیکاری مردم وکمبود بودجه دولتی موجب اخبار ناخوشایند است

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین