شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴ب.ظ
::آخرین مطلب 33 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

دستگیری و جریمه قاچاقچی ارز در فرودگاه لارستان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: فردی که قصد خروج غیرقانونی ارز از کشور داشت دستگیر و حکم به ضبط ارز‌های مکشوفه و جریمه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون…

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس گفت: فردی که قصد خروج غیرقانونی ارز از کشور داشت دستگیر و حکم به ضبط ارز‌های مکشوفه و جریمه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی متهم صادر شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا سالاری اظهار کرد: فردی که قصد داشت مبلغ ۶۹ هزار درهم ارز را به طور غیرقانونی از کشور خارج کند بوسیله ماموران در فرودگاه لارستان بازداشت شد.

او اضافه کرد: با بازداشت این فرد، پرونده‌ای در یکی از شعب اداره تعزیرات حکومتی شهرستان لارستان جهت بررسی موضوع تشکیل شد که این شعبه با بازجویی از متهم و استعلام از مراجع ذیربط، تحقیقات گسترده‌ای را پیرامون موضوع انجام داد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس تصریح کرد: با بررسی‌های به عمل آمده تخلف قاچاق ارز در این پرونده مشخص و شعبه رسیدگی کننده حکم به ضبط ارز‌های مکشوفه و جریمه ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی متهم صادر کرد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان فارس با بیان اینکه تعزیرات حکومتی مرجع رسمی رسیدگی به پرونده‌های قاچاق ارز و کالا به شمار می‌رود، افزود: تخلفات متخلفان از چشمان ماموران سازمان تعزیرات حکومتی پنهان نمی ماند و هیچ گونه چشم پوشی در این خصوص صورت نمی گیرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۶:۱۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین