چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۰ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

۲ هزار و ۵۵۸ فرصت شغلی در لارستان ایجاد شد

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان فارس گفت: ۲ هزار و ۵۵۸فرصت شغلی از اوایل سال جاری تاکنون و در سر فصل های مختلف در این شهرستان ایجاد و…

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان فارس گفت: ۲ هزار و ۵۵۸فرصت شغلی از اوایل سال جاری تاکنون و در سر فصل های مختلف در این شهرستان ایجاد و در سامانه های نظارتی این نهاد ثبت شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از ایرنا، عبدالمهدی قاسمی اظهار داشت: بیشترین سهم اشتغال ایجاد شده مربوط به بنگاه های اقتصادی آسیب دیده ناشی از کرونا بود که با پرداخت تسهیلات اشتغالزایی مجدد به چرخه تولید بازگشتد.

وی اضافه کرد: یک هزارو ۱۳۳ نفر از این تعداد از محل پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بنگاه های اقتصادی آسیب دیده ناشی از کرونا بود است.

قاسمی گفت: از مجموع حدود ۱۴۰ میلیارد ریال سهم شهرستان لارستان در زمینه تسهیلات کرونایی تاکنون بالای ۸۵درصد آن محقق شده و رقمی افزون بر ۱۲۰ میلیارد ریال به متقاضیان و افراد واجد شرایط پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ۹۸۸ نفر نیز سهم اشتغالزایی نهادهای عمومی و دستگاه های مختلف اجرایی است که افزایش ۲۱ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.

مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی لارستان گفت: ۶۱ نفر از این آمار اشتغال ثبت شده نیز مربوط به سامانه کارورزی و اشتغالزایی دانش آموختگان دانشگاهی ، مشاغل خانگی و طرح مشوق های بیمه ای بوده است.

قاسمی با بیان اینکه همچنین ۳۷۵ نفر از این تعداد اشتغال ایجاد شده مربوط به تعاونی ها بوده است، افزود: هم اینک بیش از ۱۰۰ تعاونی در این شهرستان و در رشته ها و حوزه های مختلف فعالیت دارند.

وی ابراز داشت: تعاونی کشاورزان و دامپروران، صنایع دستی زنان، صادرات و واردات و مرز نشینان بخش بیرم مهمترین تعاونی های فعال در شهرستان لارستان است.

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۵:۲۳ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین