دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۸ق.ظ
::آخرین مطلب 4 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

تندباد استان فارس را درمی‌نوردد

سازمان هواشناسی فارس با صدور اطلاعیه‌ای از وزش باد شدید همراه با گرد و خاک از بعد از ظهر چهارشنبه تا غروب جمعه خبر داد و اوج شدت باد را…

سازمان هواشناسی فارس با صدور اطلاعیه‌ای از وزش باد شدید همراه با گرد و خاک از بعد از ظهر چهارشنبه تا غروب جمعه خبر داد و اوج شدت باد را برای روز پنجشنبه پیش‌بینی کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از خبرگزاری تسنیم، سازمان هواشناسی فارس با صدور اطلاعیه سطح زرد نسبت به وزش باد شدید از بعد از ظهر چهارشنبه تا غروب جمعه هشدار داد. مدیرکل هواشناسی فارس در این زمینه اظهار داشت: بعد از ظهر روز چهارشنبه وزش باد شدید همراه با گرد و خاک در مناطق شمالی و مرکزی استان رخ می‌دهد.

مهرداد قطره سامانی با بیان اینکه روز پنجشنبه اوج فعالیت این سامانه است، عنوان کرد: روز پنجشنبه وزش باد در تمام نقاط استان داریم و در مناطق شمالی و مرکزی استان وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک است.

وی افزود: روز جمعه وزش باد در مناطق شمالی و مرکزی استان با شدت کمتری رخ می‌دهد و غروب جمعه این مخاطره پایان می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی فارس اثر این مخاطره را احتمال بروز خسارت به تاسیسات سبک، آسیب به سازه‌های موقت، گلخانه‌ها، تابلوهای تبلیغاتی شکستن درختان فرسوده، سقوط اجسام از ارتفاع در کارگاه‌های ساختمانی اعلام کرد و توصیه کرد که در عبور از مجاورت ساختمان‌های نیمه‌کاره جوانب احتیاط رعایت شود.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:چهارشنبه ۰۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین