شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

نمایشگاه نقاشی «لارستان، شهر من» گشایش یافت

با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان لارستان، نمایشگاه نقاشی «لارستان، شهر من» در این شهرستان گشایش یافت.

با حضور جمعی از مسئولان و هنرمندان لارستان، نمایشگاه نقاشی «لارستان، شهر من» در این شهرستان گشایش یافت. طی مراسمی با حضور علی‌اصغر علی‌پور معاون عمرانی و برنامه‌ریزی و محمد زارع مشاور فرهنگی فرماندار ویژه لارستان، سید علی‌اصغر رفعت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان و جمعی از هنرمندان و پیشکسوتان عرصه فرهنگ و هنر، آئین گشایش نمایشگاه نقاشی لارستان، شهر من شنبه‌شب برگزار شد.

به گزارش میلادلارستان در حاشیه این مراسم، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لارستان بابیان اینکه در این نمایشگاه ۴۰ اثر از نقاشان این شهرستان در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است، اظهار داشت: در این نمایشگاه آثار بسیار زیبایی را با موضوع لارستان با فن رنگ و روغن طراحی و آماده کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از ۱۷ تا ۲۵ بهمن‌ماه جاری هرروز از ساعت ۱۷ تا ۲۱ در نگارخانه سبز شهر لار آماده بازدید علاقه‌مندان است، تصریح کرد: در روز پایانی این نمایشگاه، هنرمندان در یک گردهمایی به‌ نقد و بررسی آثار ارائه‌شده خواهند پرداخت.

رفعت حقیقی اضافه کرد: آثار ارائه‌شده در این نمایشگاه متعلق به هنرمندان پیشکسوت انجمن تجسمی آقایان علی فولادی، باقر عباس‌زاده، حمید پورعلی، مهدی سرافراز، محسن مقدسی لاری، حسن خاشعی، داوود قنادیان و خواهران حبیبه نوری و زهرا و زینب ستاره است.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۷:۲۶ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین