جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰ق.ظ
::آخرین مطلب 59 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

برگزاری سی‌و‌سومین سال کلاس‌های مکتب قرآن شهید شیخی

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس با اشاره به یکی از باسابقه‌ترین کلاس‌های قرآن ماه رمضان در لارستان گفت: سی‌و‌سومین سال کلاس‌های مکتب قرآن شهید شیخی کانون فرهنگی هنری…

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس با اشاره به یکی از باسابقه‌ترین کلاس‌های قرآن ماه رمضان در لارستان گفت: سی‌و‌سومین سال کلاس‌های مکتب قرآن شهید شیخی کانون فرهنگی هنری شهدا در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، محمدابراهیم اخوت اظهار داشت: همزمان با ماه مبارک رمضان و به منظور ترویج، توسعه و غنی‌سازی فرهنگ دینی و مذهبی، کانون‌های مساجد جنوب فارس برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را در ماه رمضان به‌صورت مجازی در دستور کار خود قرار داده‌اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: برگزاری ویژه‌برنامه‌های قرآنی شامل محافل اُنس با قرآن، تفسیر قرآن کریم، آموزش روخوانی و روانخوانی قرآن کریم، تجوید قرآن کریم، جزء‌خوانی قرآن در طول ماه رمضان در مساجد و حسینیه‌های شهری و روستایی به‌خاطر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا به شکلی کاملاً متفاوت در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کلاس‌ها و فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی نقش مؤثری در افزایش بینش مذهبی و دینی جوانان و نوجوانان دارد، افزود: یکی از باسابقه‌ترین کلاس‌های قرآن ماه مبارک رمضان در لارستان مربوط به کانون فرهنگی هنری شهدا است که به همت مکتب قرآن شهید ماشاءالله شیخی همه‌ساله برگزار می‌شود.

اخوت با اشاره به اینکه سی‌و‌سومین سال کلاس‌های مکتب قرآن شهید شیخی، در اوضاع کرونایی کشور متفاوت از سال‌های گذشته برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این روزها که امکان برگزاری کلاس‌های حضوری وجود ندارد، مکتب قرآن شهید شیخی اقدام به برگزاری کلاس‌های مجازی نموده است که این کلاس‌ها در ٣ رده سنی نونهالان (اول تا ششم)، نوجوانان (هفتم تا دهم) و جوانان (دبیرستان به بالا) همه‌روزه در فضای مجازی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: آموزش روخوانی مصحف شریف، بیان داستان‌های قرآنی، احکام کاربردی و مُبتلا به و برگزاری مسابقات مختلف قرآنی به‌صورت هدفمند توسط اساتیدی برجسته از حوزه علمیه قم و لار، در این دوره تدریس می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس با اشاره به برگزاری کارگاه آموزشی ویژه والدین قرآن‌آموزان به‌صورت مدون در این مکتب قرآنی، گفت: این کارگاه با موضوع تربیت صحیح جنسی به همت کانون فرهنگی هنری شهدا لارستان در ایام ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۸:۳۸ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین