پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۴ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

وعده ستاد اجرایی فرمان امام برای ایجاد چند طرح اشتغال‌زایی در لارستان، خنج، گراش و اوز

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای ایجاد چند طرح اشتغال‌زایی و چهار مدرسه در لارستان، خنج، گراش و اوز وعده داد. به گزارش میلاد لارستان به نقل از دفتر نماینده…

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای ایجاد چند طرح اشتغال‌زایی و چهار مدرسه در لارستان، خنج، گراش و اوز وعده داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از دفتر نماینده مردم، حسین حسین‌زاده نماینده مردم شریف لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی سه شنبه ۳۱ فروردین ۱۴۰۰در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های نهادهای مختلف برای محرومیت‌زدایی از حوزه انتخابیه با دکتر مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و روسای بنیادهای برکت و احسان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر مخبر در این جلسه وعده داد که با هماهنگی و محوریت نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی چند طرح اقتصادی و اشتغال‌زایی در حوزه انتخابیه به سرانجام خواهد رساند که اجرا و بهره‌برداری از آن موجب اشتغال چند صد نفر خواهد شد.

او همچنین قول داد که چهار مدرسه کانکسی در مناطق محروم را به چهار مدرسه ساختمانی و مجهز تبدیل خواهد کرد و ابراز امیدواری داشت که دانش‌آموزان و استعدادهای جنوب فارس در وضعیت بهتری به تحصیل و علم‌آموزی بپردازند.

حسین‌زاده همچنین با اشاره به محرومیت‌های منطقه از دکتر مخبر خواست تا ضمن مساعدت مالی به کمیته‌های امداد و ادارات بهزیستی شهرستان‌ها، وام‌های کم‌بهره جهت مرمت منازل مسکونی روستایی و منازل آسیب‌دیده از زلزله سال گذشته در بیرم و خلیلی از سوی ستاد اختصاص یابد.

ایجاد شهرک‌های دامی و کشتارگاه مکانیزه و اختصاص اعتبار و مساعدت جهت تکمیل چند پروژه حوزه انتخابیه نیز از دیگر درخواست‌های مهندس حسین‌زاده از دکتر مخبر بود.

در این جلسه روسای بنیادهای برکت و احسان، معاون اجتماعی و معاون امور استان‌های ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز به تشریح اقدامات انجام شده توسط این بنیادها و ستاد برای حوزه انتخابیه در سال گذشته پرداختند که توزیع ۸ هزار و ۲۳۹ بسته معیشتی، بهداشتی، لوازم التحریر، جهیزیه و غذا از جمله آن‌ها بود. گفتنی است این اقدامات نیز با پیگیری‌های مهندس حسین‌زاده انجام گرفت.

تحقیقی معاون امور استان‌ها نیز در پی درخواست مهندس‌ حسین‌زاده برای رسیدگی به مناطق زلزله‌زده وعده داد که به آسیب‌های ناشی از زلزله رسیدگی و تجهیزات و کانکس‌هایی را به این منطقه اختصاص خواهد داد. او البته گفت: هم اکنون نیز هماهنگی‌ها بین ستاد و استانداری فارس در جریان است تا هرچه زودتر کانکس‌ها به مردم مناطق زلزله‌زده اهدا شود.

حسین‌زاده می‌گوید: برخلاف تصور برخی از مدیران و مسئولان، حوزه انتخابیه از محرومیت‌های بسیاری رنج می‌برد. بنده در جلسات متعدد با ارائه آمار و شواهد مسئولان را متوجه ساختم که جنوب استان فارس با محرومیت‌های بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند. رشد و توسعه حوزه انتخابیه بدون رفع محرومیت امکان‌پذیر نیست. نمی‌شود که برخی مناطق به امکانات دسترسی داشته باشند، اما مردم روستاها و مناطق محروم در تامین نیازهای اولیه خود در سختی و تنگنا باشند. بنابراین تلاش خواهیم کرد تا از تمامی ظرفیت‌ها برای رفع محرومیت‌های حوزه انتخابیه بهره‌ بگیریم.

گفتنی است، بنیادهای برکت و احسان از سازمان‌های زیرمجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام هستند که ماموریت آن‌ها خدمت‌رسانی به مناطق محروم با اجرای پروژه‌های عمرانی، اشتغال‌زایی و کمک‌رسانی به نیازمندان است.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۷:۴۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین