سه شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۹:۴۶ب.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 1

پخش نماهنگ رمضانی هنرمندان بسیجی لارستان از شبکه یک سیما+فیلم

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری لارستان ضمن تولید چند ویژه‌برنامه برای ماه مبارک رمضان، هنرمندان این مجموعه نماهنگ «اسماءالحسنی» را تولید کرده اند که از شبکه سراسری سیما در حال پخش…

مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری لارستان ضمن تولید چند ویژه‌برنامه برای ماه مبارک رمضان، هنرمندان این مجموعه نماهنگ «اسماءالحسنی» را تولید کرده اند که از شبکه سراسری سیما در حال پخش است.

به گزارش میلاد لارستان، مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری لارستان با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام هنرمندان توانمند این مرکز فرهنگی هنری گفت: نماهنگ «اسماءالحسنی» به منظور پخش در ماه مبارک رمضان قبل از نماز مغرب و عشاء به سفارش شبکه یک سیما از سوی هنرمندان لارستانی خانه طراحان آدینه تهیه و تولید شده و هر روز از شبکه یک سیما در حال پخش است.

امین دلخسته افزود: دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان با بهره‌گیری نماهایی زیبا و دلنشین از اماکن مذهبی، فرهنگی و تاریخی لار و به سفارش مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری لارستان و به همت خانه طراحان نوجوان‌پلاس در حال تولید و پخش است.

وی ادامه داد: این برنامه شامل ٢٩ قسمت است که پخش آن از ابتدای ماه رمضان در فضای مجازی آغاز شده و تا پایان این ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

مدیر مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری لارستان تصریح کرد: این ویژه‌برنامه‌ها، بسته‌ی کاملی برای تقویت و سلامت روح و روان و سلامت معنوی مردم و جامعه است که با هدف کار ترویجی و فرهنگی در بین مردم با توجه به بوم و اقلیم شهرستان لارستان تهیه و ارائه شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “پخش نماهنگ رمضانی هنرمندان بسیجی لارستان از شبکه یک سیما+فیلم”

  1. ناشناس گفت:

    احسنت. ولی این جیزی از لارستان که نداشت/

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین