پنج شنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۵۷ق.ظ
::آخرین مطلب 15 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 20

تور بازدید خبرنگاران از مراحل احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان+تصاویر

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه برخی ساختمان ها و فضاهای فیزیکی در این مجموعه دانشگاهی هم اینک به همت خیرین و نیک اندیشان با پیشرفت فیزیکی قابل…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه برخی ساختمان ها و فضاهای فیزیکی در این مجموعه دانشگاهی هم اینک به همت خیرین و نیک اندیشان با پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه در حال اجراست، گفت: بدون شک برای تکمیل و بهره برداری از این پردیس نیازمند حمایت، همت و پشتیبانی جدی از سوی دولت، سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزارت بهداشت در سطح ملی و پشتیبانی مالی و معنوی از سوی مدیریت اجرایی در سطح استان و شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم.

به گزارش میلاد لارستان، در برنامه‌ای از پیش تعیین شده، تور بازدید خبرنگاران از پروژه بزرگ احداث پردیس دانشگاه علوم پزشکی لارستان با حضور رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان، معاونین، جمعی از خیرین و همچنین خبرنگاران برگزار شد.

در این بازدید خبرنگاران از این پروژه، مسائل فنی، عمرانی و کاربردی هر یک از ساختمان‌ها مورد تشریح قرار گرفت. در این زمینه دکتر بهزاد رضایی رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه عملیات اجرایی این سایت دانشگاهی از بهمن ماه سال ۱۳۹۳ با مشارکت فعال خیرین آغاز شده است، اظهار داشت: پردیس دانشگاه علو م پزشکی لارستان در زمینی به وسعت ۵۳ هکتار در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه ساختمان‌ها و فضاهای فیزیکی موجود در این پردیس شامل بخش‌های مختلف اداری، دانشگاهی، آموزشی و بهداشتی، خدماتی و ورزشی است، افزود: در این پردیس دانشگاهی بیش از سه هزار و ۲۰۰ مترمربع خوابگاه دانشجویی، ۸۵۰ متر برای ساختمان مجتمع فرهنگی، هزار و ۴۰۰ متر برای ساختمان معاونت غذا و دارو، سه هزار و ۲۰۰ متر مجموعه ستاد دانشکده و فضای اداری طراحی و پیش بینی شده که هر یک از این پروژه‌ها به شکل مجزا در حال اجراست.

این مسئول با بیان اینکه برای آموزشگاه بهورزی یک هزار مترمربع زیربنا در نظر گرفته شده است، ادامه داد: هزار و ۵۰ متر مربع برای ساخت استادسرا که هم اینک ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در این سایت طراحی شده است.

وی با اشاره به اینکه در آینده کار ساخت ۲ جایگاه برای نشست و برخاست بالگرد در بخش انتهایی این پردیس پیش‌بینی شده است، عنوان کرد: همچنین در آینده نزدیک کلنگ ساخت سالن ورزشی چند منظوره در این مجموعه به زمین زده خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با اذعان به اینکه به طور میانگین از بین پروژه‌های در حال اجرا ۱۰ تا بالای ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی وجود دارد، بیان کرد: یکی از برنامه های مهم و مکانیسم های لازم برای تخصیص اعتبارات دولتی و ملی نیازمند تعیین ردیف های اعتباری در بودجه سال ۱۴۰۱ است که به دنبال تامین شرایط و مقدمات لازم برای تحقق این مهم هستیم.

این مسئول تصریح کرد: پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان که مجموعه ای کامل و تجمیع شده از بخش های مختلف آموزشی، بهداشتی،درمانی، اداری، پژوهشی، خدماتی و ورزشی را شامل می شود، هم اینک با همت و مشارکت دولت و خیرین درحال اجراست و برای تکمیل و بهره برداری کامل ، رقمی افزون بر ۲۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

رضایی با بیان اینکه برخی ساختمان ها و فضاهای فیزیکی در این مجموعه دانشگاهی هم اینک به همت خیرین و نیک اندیشان با پیشرفت فیزیکی قابل ملاحظه در حال اجراست، گفت: بدون شک برای تکمیل و بهره برداری از این پردیس نیازمند حمایت، همت و پشتیبانی جدی از سوی دولت، سازمان برنامه و بودجه و همچنین وزارت بهداشت در سطح ملی و پشتیبانی مالی و معنوی از سوی مدیریت اجرایی در سطح استان و شهرستان و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی هستیم.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان به نقش ممتاز و تعیین کننده خیرین منطقه در خرید تجهیزات پیشرفته پزشکی و مشارکت فعال آنها برای ساخت و سازهای عمرانی در مجموعه دانشکده علوم پزشکی لارستان و همچنین شهرستان های خنج و اوز اشاره کرد و گفت: انتظار می رود به همان میزان که خیرین و نیک اندیشان در این گونه کارهای عام المنفعه حضوری فعال و امیدبخش دارند دولت و مجموعه وزارت بهداشت نیز همگام با خیرین برای تکمیل این سایت دانشگاهی ما را یاری دهند.

وی اضافه کرد: تکمیل و بهره برداری این پردیس بسیاری از نیازها و خدمات بهداشی، درمانی و آموزشی در مناطق جنوبی استان فارس و حتی استان های همجوار را پوشش خواهد داد.

 

ف ۱۱۰

 

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۵:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین