شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۴ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 7

رشد بودجه‌های دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش در سال 1400

نماینده مردم لارستان در مجلس با بیان اینکه قطب درمانی شدن حوزه انتخابیه نیازمند توجه دولت و مجلس است، گفت: بودجه‌های دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور به دلیل شیوع…

نماینده مردم لارستان در مجلس با بیان اینکه قطب درمانی شدن حوزه انتخابیه نیازمند توجه دولت و مجلس است، گفت: بودجه‌های دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به طور کلی افزایش یافته است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، حسین حسین‌زاده درباره بودجه‌های آموزشی و بهداشتی دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان،گفت: بودجه‌های آموزشی و بهداشتی دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش در سال ۱۴۰۰ به طور میانگین ۹۲ درصد افزایش یافت.

نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: باتوجه به نقش و جایگاهی که این دو دانشکده در جنوب کشور دارند و قرار است حوزه انتخابیه به عنوان قطب درمانی جنوب شناخته شود، باید پشتیبانی‌های مالی و تجهیزاتی خوبی از سوی دولت و مجلس از این دانشکده‌ها انجام بگیرد.

وی ادامه داد: از این رو با پیگیری‌هایی که از مدت‌ها پیش داشتم و در هنگام تدوین و بررسی بودجه شدت یافت، موفق شدیم بودجه دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش را به طور چشمگیری افزایش دهیم.

حسین زاده تصریح کرد: بودجه‌های دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی کشور به دلیل شیوع ویروس کرونا به طور کلی افزایش یافته است، اما افزایش بودجه‌ای که برای دانشکده‌های لار و گراش صورت گرفت، در بین دیگر دانشکده‌ها قابل توجه است.

وی ادامه داد: بودجه آموزشی دانشکده‌های لارستان و گراش در سال ۹۹ به ترتیب ۸ میلیارد و ۸۷۹ میلیون تومان و ۱۲ میلیارد و ۲۰۶ میلیون تومان بود که در سال جدید به ۱۶ میلیارد و ۶۰۷ میلیون تومان و ۲۰ میلیارد و ۴۹۲ میلیون تومان افزایش یافت که رشد ۸۷ درصدی و ۶۷.۹ درصدی داشته است.

نماینده مردم لارستان در مجلس یادآورشد :بودجه بهداشتی و درمانی دانشکده‌های لارستان و گراش نیز در سال ۹۹ به ترتیب ۱۱۳ میلیارد و ۴۸۷ میلیون تومان و ۳۶ میلیارد و ۵۷ میلیون تومان بود که در سال ۱۴۰۰ به ۲۲۹ میلیارد و ۹۸۹ میلیون تومان و ۶۰ میلیارد و ۹۷۹ میلیون تومان افزایش یافت که رشد ۱۰۲.۷ و ۶۹.۱ درصدی نسبت به سال گذشته داشتند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “رشد بودجه‌های دانشکده‌های علوم پزشکی لارستان و گراش در سال 1400”

  1. ناشناس گفت:

    سلام خدمت جناب نماینده محترم ،باز هم احداث پردیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در بودجه امسال جامانده اینهمه خیرین پای کار هستند مسئولین هم قدمی بردارید و به حرف تنها بسنده نکنید .بخدا ثواب اخری دارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین