چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۰۲ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

توزیع بیش از ١٠٠ بسته مواد غذایی بین نیازمندان توسط کانون حضرت خدیجه‌کبری(س)

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس از بسته‌بندی و توزیع بیش از ١٠٠ بسته مواد غذایی به ارزشی بالغ بر ۲۲ میلیون تومان بین نیازمندان از سوی کانون کانون…

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد جنوب فارس از بسته‌بندی و توزیع بیش از ١٠٠ بسته مواد غذایی به ارزشی بالغ بر ۲۲ میلیون تومان بین نیازمندان از سوی کانون کانون حضرت خدیجه‌کبری(س) لار خبر داد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس، محمدابراهیم اخوت اظهار داشت: فرمان مقام معظم رهبری در اجرای رزمایش کمک مؤمنانه برای رسیدگی به امور معیشتی نیازمندان آسیب‌دیده از بیماری کرونا یک اقدام انقلابی و شرعی است که امیدواریم با مشارکت همه گروه‌ها بتوانیم آن را آبرومندانه و توأم با تکریم در سطح کانون‌های مساجد جنوب فارس برگزار کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس ادامه داد: بسته‌های معیشتی تأمین اعتبار شده توسط خیرین با همت کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه‌کبری(س) و با همکاری پایگاه مقاومت مالک اشتر تهیه شده و بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از کرونا در سطح محله مسجد حضرت خدیجه‌کبری(س) شهر لار توزیع شد.

وی با بیان اینکه این اقدام خداپسندانه به مدیریت عباس مبرهن انجام شده است، افزود: بسته‌بندی و توزیع بیش از ١٠٠ بسته مواد غذایی به ارزشی بالغ بر ۲۲ میلیون تومان در روز شهادت حضرت خدیجه‌کبری(س) بین نیازمندان انجام شد.

اخوت با اشاره به اینکه بسته‌ها شامل برنج، روغن، رب‌گوجه و ماکارونی بوده است، تصریح کرد: از خیرین محترم و تمامی نیک‌اندیشانی که در این کار خداپسندانه کانون‌های مساجد را یاری می‌نمایند، قدردانی می‌کنیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۵:۴۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین