دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۶ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 6

جایگاه پنجم فرودگاه لارستان در کشور به لحاظ پروازهای خارجی

در ماه اسفند سال ۱۳۹۹ به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان، لارستان، قشم، اهواز، ارومیه، بندرعباس، کرمانشاه، کرمان و کیش ۵۶۲ نشست‌وبرخاست خارجی انجام شده است. به گزارش…

در ماه اسفند سال ۱۳۹۹ به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان، لارستان، قشم، اهواز، ارومیه، بندرعباس، کرمانشاه، کرمان و کیش ۵۶۲ نشست‌وبرخاست خارجی انجام شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، بر اساس آماری که گروه آمار و اطلاعات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها و هوانوردی ایران منتشر کرده است، در ماه اسفند سال ۱۳۹۹، جمعا ۲۸ هزار و ۳۹۵ پرواز داخلی در فرودگاه‌های کشور انجام شده و ۲ میلیون و ۲۹۳ هزار و ۷۴۱ مسافر با استفاده از این پروازها جابجا شده‌اند. درصد تغییرات پروازهای داخلی نسبت به بهمن‌ماه، دقیقا مانند درصد تغییرات کل پروازهاست اما تغییرات نسبت به اسفند ۹۸ به ترتیب ۵۵ و ۳۴ درصد است.

از آنجا که فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تهران تنها مختص پروازهای داخلی است، این فرودگاه با آماری که بالاتر نیز ذکر شد، در صدر فرودگاه‌های کشور در زمینه پروازهای داخلی است. پس از این فرودگاه مجددا فرودگاه‌های مشهد، کیش و شیراز قرار دارند.

از آنجا که آمار مرتبط با فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) در گزارش منتشر شده نیامده است، نمی‌توان در مورد تغییرات پروازهای بین‌المللی اظهار نظر کرد. اما در ماه اسفند سال ۱۳۹۹ به ترتیب از فرودگاه‌های مشهد، شیراز، تبریز، اصفهان، لارستان، قشم، اهواز، ارومیه، بندرعباس، کرمانشاه، کرمان و کیش ۵۶۲ نشست‌وبرخاست خارجی انجام شده که بخشی از این پروازها باری بوده‌اند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “جایگاه پنجم فرودگاه لارستان در کشور به لحاظ پروازهای خارجی”

  1. ناشناس گفت:

    خدا قوت.این یادگار بزرگ مردانی همچون مرحوم نخبه است. یادش گرامی و خدا قوت به کسانی که برای ابادی ان در تلاش اند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین