یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۰۸ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

پروژه لوله کشی آب شهرک بریز پس از سالها انتظار آغاز شد

پروژه لوله کشی آب شهرک بریز به طول ۵۳۰۰ متر، پس از سالها انتظار همزمان در فاز اول و دوم به مرحله اجرایی رسیده و کار حفر کانال های لوله…

پروژه لوله کشی آب شهرک بریز به طول ۵۳۰۰ متر، پس از سالها انتظار همزمان در فاز اول و دوم به مرحله اجرایی رسیده و کار حفر کانال های لوله کشی آغاز شد.

به گزارش میلادلارستان سحر طاهری عضو شورای اسلامی روستای بریز  در این خصوص اظهار داشت: از این متراژ خط لوله، ۴۵۰۰ متر از محل خودیاری مالکین زمینهای شهرک به مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان تهیه شده و کار اجرایی پروژه از قبیل تهیه مابقی لوله های مورد نیاز به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان، حفر کانال ها و لوله‌گذاری و سایر مراحل تا عقد قرارداد با پیمانکار به مبلغ معادل ۴۳۰ میلیون تومان توسط آبفای روستایی صورت گرفته است.

طاهری افزود: همچنین هزینه های بازگشایی مسیر خط اصلی لوله که باید از دامنه کوه حفر شده و بازگشایی می شد با هزینه ای بالغ بر ۵۰ میلیون تومان از محل خودیاری مالکین تامین گردیده است.

وی با بیان اینکه اعضای شورا و دهیار بریز از همکاری بخشدار مرکزی لارستان،‌ معاون عمرانی فرماندار ویژه لارستان،‌مسئولین آبفا روستایی و رئیس دفتر نماینده مردم در خصوص پیگیری پروژه مذکور تشکر می نمایند در خصوص منبع آب شهرک نیز اظهار داشت: در حال حاضر  از چاه فعلی آب مصرفی روستا تامین خواهد گشت. اما مخزن فعلی و قدیمی برای اجرای این پروژه مناسب نیست و برای پمپاژ بهتر و بیشتر آب به مخزنی دیگر که در ارتفاع بالاتر پیش‌بینی شده است انتقال داده خواهد شد.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۶:۱۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین