جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲ق.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

افتتاح دفتر نظام مهندسی کشاورزی شهرستان اوز

طی آیینی دفتر نظام مهندسی کشاورزی اوز افتتاح و آماده انجام امور مربوطه شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از پسین اوز  محمد جواد احمدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی…

طی آیینی دفتر نظام مهندسی کشاورزی اوز افتتاح و آماده انجام امور مربوطه شد. به گزارش میلادلارستان به نقل از پسین اوز  محمد جواد احمدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان فارس در آیین افتتاح گفت:  دفتر نظام مهندسی کشاورزی در اوز به منظور انجام امور کشاورزی و منابع طبیعی و به ویژه در راستای تحقق شعار «مانع زدایی ها، تولید و پشتیبانی ها» شروع به کار کرده است.

احمدی با بیان اینکه با هماهنگی و فعالیت نماینده مردم در مجلس، فرماندار وشورای شهرستان  زیرساخت‌های اولیه در شهرستان اوز توجیه و این دفتر به یاری خدا افتتاح گردید اظهار داشت: امید است سرمایه‌گذاران در طرح های تولیدی گلخانه و غیره وارد شده و تولیدات خویش را صنعتی کنند.

 وطن دوست مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اوز ضمن تبریک افتتاح این دفتر گفت: نظام مهندسی کشاورزی بازوی توانا برای حمایت از کشاورزان است و بعضی از وظایف جهاد کشاورزی به بخش خصوصی واگذار می شود. وی افزود: از سال ۱۳۸۰ این سازمان شروع به کار کرده است و عملکرد خوبی داشته است.

 آقایاری بخشدار مرکزی شهرستان اوز نیز گفت: امید است این دفتر بتواند مشکلات کشاورزان را از طریق قانونی حل کند و شاهد پیشرفت کشاورزی در شهرستان باشیم.

جعفر راستگو رئیس شورای شهر و شهرستان نیز ضمن تشکر از مسئولان اظهار داشت: شورای شهر و شهرستان آماده همکاری و خدمت گذاری برای توسعه کشاورزی در شهرستان می باشد.

 خادم پور رئیس دفتر نظام مهندسی کشاورزی شهرستان اوز نیز وظیفه این دفتر را تلاش در جهت ارتقاء سطح دانش، گسترش فناوری جدید در کشاورزی، تلاش در جهت حفظ و پایداری محیط زیست و منابع پایه تجدید شونده (آب، خاک و طیور دام و غیره)، تلاش در جهت افزایش کمی و کیفی تولیدات بخش کشاورزی، نظارت بر حسن اجرای وظایف فنی و حرفه ای کشاورزان و مشاوران، حمایت از تشکل های صنفی و تولیدی بخش کشاورزی و دامداری و کمک به صدور خدمات کشاورزی به خارج از کشور دانست.

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۵:۱۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین