جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۲۶ق.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 1

تأسیس 12 خانه هلال در لارستان

همزمان با هفته هلال احمر، دوازدهمین خانه هلال در روستای کرمستج لارستان افتتاح شد. محسن زمانی رئیس جمعیت هلال احمر لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان از افتتاح خانه…

همزمان با هفته هلال احمر، دوازدهمین خانه هلال در روستای کرمستج لارستان افتتاح شد.

محسن زمانی رئیس جمعیت هلال احمر لارستان در گفت‌وگو با خبرنگار میلاد لارستان از افتتاح خانه هلال کرمستج خبر داد و اظهار داشت: این افتتاحیه همزمان با افتتاح سراسری خانه های هلال کل کشور در سومین روز از هفته هلال احمر انجام شد.

وی افزود: با توجه به حادثه خیز بودن شهرستان لارستان و ضرورت اموزش حد اکثری مردم شهرستان جمعیت هلال احمر لارستان در نظر دارد با رایزنی با بخشداری ها دهیاری ها و شهرداری های شهرستان در اکثر مناطق شهرستان خانه هلال راه‌اندازی شود و در این زمینه مناطق پر خطر در اولویت تاسیس خانه هلال قرار دارد.

رئیس جمعیت هلال احمر لارستان تصریح کرد: آموزش همگانی مردم منطقه و تشکیل تیم های امدادی آماده در بحران و جذب خیرین در راستای پخش بسته های معیشتی در بین نیازمندان شهر، تأسیس بانک امانات تجهیزات پزشکی و به طور کلی ارائه و ترویج خدمات عام المنفعه و بشر دوستانه از جمله خدمات ارائه شده در خانه های هلال است.

زمانی با اشاره به اینکه در شهرستان لارستان تاکنون ۱۲ خانه هلال تاسیس شده یا مجوز راه‌اندازی اخذ شده است، اضافه کرد: خانه های هلال در شهر های دهکویه، جویم، بنارویه، روستای کرمستج و… راه‌اندازی شده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۶:۰۷ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین