چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۷ب.ظ
::آخرین مطلب 1 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

رفع کمبود انسولین با توزیع در داروخانه های لار، خنج و اوز

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه مشکل کمبود انسولین برطرف شده، گفت: انواع انسولین در داروخانه های لار، خنج و اوز توزیع شده است. به…

معاون غذا و داروی دانشکده علوم پزشکی لارستان با بیان اینکه مشکل کمبود انسولین برطرف شده، گفت: انواع انسولین در داروخانه های لار، خنج و اوز توزیع شده است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکتر محمد اسعدیان از توزیع انواع انسولین کوتاه، متوسط و طولانی اثر در سطح شهرستان لارستان خبر داد.

دکتر اسعدیان در این مورد اظهار داشت: در پی کمبود داروی انسولین با پیگیری های صورت گرفته در این زمینه، خوشبختانه مشکل کمبود انسولین برطرف شده  و این دارو به میزان کافی در بین داروخانه های منتخب شهرستان توزیع شده است که سهمیه دانشکده علوم پزشکی لارستان بیشتر از سهمیه اختصاص داده شده به برخی از شهرستان هاست.

وی با بیان اینکه شهروندان نگران تامین انسولین مورد نیاز خود نباشند گفت: بیماران می توانند با در دست داشتن نسخه پزشک بدون محدودیتِ تعداد و به هر میزان به تشخیص پزشک معالج و تایید بیمه با مراجعه به داروخانه های دکتر زاهدی در شهر جدید لار، دکتر معتمد در شهر قدیم لار، دکتر کرامتی و دکتر نیسانیان ( بیمارستان امیدوار اوز) در شهر اوز و دکتر قناعت پیشه (بیمارستان نبی اکرم (ص)) و دکتر نورایی در شهر خنج، انسولین مورد نیاز خود را تهیه کنند.

گفتنی است برای دریافت این دارو نیازی به تغییر نسخه و مراجعه به بیمه جهت تغییر کد دارو نیست و متقاضیان می توانند با همان نسخه، انسولین مورد نظر خود را به تعداد مورد نیاز دریافت کنند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰ ساعت ۹:۰۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین