جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲ب.ظ
::آخرین مطلب 21 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 2

داریوش دهقان خواستار تقویت زیرساخت های امدادی و آموزشی جمعیت هلال احمر لارستان شد

  داریوش دهقان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس در مرکز استان دیدار و گفتگو کرد. به گزارش میلاد لارستان…

 

داریوش دهقان معاون استاندار فارس و فرماندار ویژه لارستان با حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر فارس در مرکز استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، در این نشست که محسن زمانی رییس هلال احمر لارستان نیز حضور داشت؛ داریوش دهقان خواستار توجه جدی به این منطقه در خصوص تقویت زیرساخت های امدادی و آموزشی جمعیت هلال احمر لارستان، اختصاص آمبولانس، اتمام پروژه ساختمان اداری جمعیت هلال احمر، ساخت سونا و جکوزی استخر سرپوشیده محمدی، برگزاری دوره های آموزشی و کارگاه مدیریت بحران ویژه روسا و مسولین ادارات شهرستان به میزبانی مرکز آموزش تخصصی هلال احمر لارستان و اخذ مجوز تاسیس و راه اندازی داروخانه هلال احمر شهرستان و غیره شد.

در ادامه حسین درویشی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان فارس نیز قول مساعد داد که درخواست های مطرح شده توسط فرماندار لارستان را پیگیری کند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱:۳۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “داریوش دهقان خواستار تقویت زیرساخت های امدادی و آموزشی جمعیت هلال احمر لارستان شد”

  1. سارا گفت:

    باید گفته میشد که جمعیت هلال احمر توانست در عرض کمتر از دو سال مجتمع تجاری هلال را در لار بسازد اما برای تجهیز نمودن بیمارستان امام سجاد که زیرمجموعه این نهاد است و بصورت متروکه رها شده است و تبدیل این بیمارستان به درمانگاه هلال احمر و داروخانه هلال احمر هیچ قدمی بر نمی دارد

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین