شنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۴ق.ظ
::آخرین مطلب 34 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 11

یک لارستانی رئیس شبکه بهداشت و درمان مرودشت شد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در حکمی دکتر روح اله کریمی زا به سمت رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت منصوب کرد. به گزارش میلادلارستان به نقل از…

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در حکمی دکتر روح اله کریمی زا به سمت رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت منصوب کرد.

به گزارش میلادلارستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در بخشی از حکم دکتر لطفی آمده است:  با توجه به مصوبه دویست و پنجاه و یکمین نشست شورای محترم معاونین دانشگاه مورخ ۱۵/۲/۱۴۰۰ و پیرو ابلاغ انتصاب سرپرستی به شماره ۹۹/۳۸۶۲۷۲۹ مورخ۱۴/۱۰/ ۹۹ ، به موجب این حکم به عنوان «رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت» منصوب می گردید، انشاء الله کماکان منشأ خدمات مؤثری در خدمت رسانی به مردم شریف آن منطقه باشید.

به گزارش میلاد لارستان دکتر روح اله کریمی اصالتا اهل جویم لارستان می باشد و مدت کوتاهی در سال ۱۳۹۶ ریاست دانشکده پرستاری حضرت زینب(س) لارستان را بر عهده داشته است.

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۱۵ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “یک لارستانی رئیس شبکه بهداشت و درمان مرودشت شد”

  1. a گفت:

    کارمند دانشکده علوم پزشکی لار بودند و از لار فراریش دادند. نه فقط همین مورد. هر کسی که یه خورده کار بلد بود از لار رفتند.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین