پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۵۳ب.ظ
::آخرین مطلب 25 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

واکنش رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان درخصوص راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در لارستان

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در واکنش به مصاحبه اخیر مدیرعامل هلال احمر استان فارس با موضوع صدور مجوز داروخانه هلال احمر، از تلاش‌های خود از سازمان غذا و دارو…

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان در واکنش به مصاحبه اخیر مدیرعامل هلال احمر استان فارس با موضوع صدور مجوز داروخانه هلال احمر، از تلاش‌های خود از سازمان غذا و دارو برای راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در لارستان قول مساعد داد و گفت: تحقق این مهم برای لارستان یک ظرفیت محسوب می‌شود و ما پیگیر موضوع خواهیم بود و نتیجه را به مردم اعلام می‌کنیم.

به گزارش میلاد لارستان، در پی انتشار مصاحبه‌ای از سوی پایگاه خبری گلشن لارستان با تیتر «مدیرعامل هلال احمر استان فارس: اگر دانشکده علوم پزشکی لارستان مجوز بدهد برای راه‌اندازی داروخانه‌‌ هلال‌احمر در لارستان مشکلی نداریم» که به دنبال پیگیری‌های قبلی مجله خبری میلاد لارستان انجام شده بود، رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با ارسال مستنداتی برای خبرنگار میلاد لارستان این موضوع واکنش نشان داد.

دکتر بهزاد رضائی به دنبال ارسال تصویر این نامه‌ها، در توضیحاتی به خبرنگار میلاد لارستان گفت: طبق مصوبه وزارتی و سازمان غذا و دارو به هر استان تنها یک داروخانه هلال احمر تعلق می‌گیرد که در استان فارس این داروخانه در شهر شیراز مستقر است.

رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان با استناد به برخی نامه‌ها که تصویر آن برای خبرنگار میلاد لارستان ارسال شده و نزد آن محفوظ است، به نمونه‌هایی از ابطال مجوزها در برخی استان‌های کشور اشاره داشت.

وی با اشاره به اینکه علیرغم مشاهده موارد فوق و پیش از مطرح شدن مباحث راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در لارستان در سطح رسانه‌ها، درخواست ایجاد این داروخانه از سوی دانشکده علوم پزشکی لارستان به وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو ارسال شده است، تصریح کرد: دانشکده علوم پزشکی لارستان در زمینه راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در لارستان حُسن‌نظر دارد و تلاش می‌کنیم این مهم به نتیجه برسد.

رضائی درخصوص تلاش‌های خود از سازمان غذا و دارو برای راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در لارستان قول مساعد داد و خاطر نشان کرد: تحقق این مهم برای لارستان یک ظرفیت محسوب می‌شود و ما پیگیر موضوع خواهیم بود و نتیجه را به مردم اعلام می‌کنیم.

به گزارش میلاد لارستان، برای به سرانجام رساندن مطالبه عمومی در زمینه ایجاد داروخانه هلال احمر در لارستان نیاز به یک کار تیمی از سوی دانشکده علوم پزشکی لارستان و هلال احمر لارستان وهمچنین پیگیری نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای چانه‌زنی در بالاترین سطح وزارت بهداشت دارد چراکه فاصله طولانی با مرکز استان، وجود تعداد زیاد بیماران خاص در حوزه انتخابیه، هزینه بالا و نیز کمبود داروهای خاص، خطر و هزینه سرسام‌آور رفت‌وآمد تا مرکز استان و دهها موارد توجیهی دیگر، می‌تواند زمینه‌ساز تحقق راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در لارستان باشد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۹:۱۹ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

3 Responses to “واکنش رئیس دانشکده علوم پزشکی لارستان درخصوص راه‌اندازی داروخانه هلال احمر در لارستان”

  1. علی گفت:

    حالا که رییس جمعیت هلال احمر استان موافقت ضمنی ایجاد داروخانه هلال احمر اعلام کرده ،لطفا نامه ای با امضای رییس علوم پزشکی لارستان و همچنین رییس هلال احمر فارس برای مسئواین محترم کشوری ارسال بشه و هر دو مسئول محترم و همچنین امام جمعه محترم مجدانه پیگیر این موضوع باشن ،. با تاسیس این داروخانه مشکل دارویی جنوب استان و حتی شمال و غرب هرمزگان را برطرف خواهد شد…

  2. 22 گفت:

    رییس علوم پزشکی نمی داند که هلال احمر در لارستان بیشترین درآمد را داشته که حتی بعضی از مراکز استانها هم نداشته لارستان اولین فرمانداری ویژه داشته اینها فقط برای نشدن دلیل می آورند و عرضه شدن را ندارند اگر لامرد یا جهرم گرفت چهار دست و پا دنبالش می روند همانند اورژانس هوایی و……. تا کی باید این مسوولین خودباخته را تحمل کنیم

  3. حسن گفت:

    حالا اخر سر هم نتیجه این میشه که ، داروخانه رو به جهرم و یا یکی از شهرهای همجوار میدن…….. والا اینهمه هلال احمر کشور، تو لار ملک و املاک داره و تنها کاری که کرده ساخت مجتمع تجاری هلال هستش ، ولی ساخت درمانگاه و داروخانش متعلق به جاهای دیگه ی کشور است.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین