یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۳ق.ظ
::آخرین مطلب 8 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

میزبانی فرمانده سپاه فجر فارس از کودکان روزه‌ اولی لارستان

با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانده سپاه فجر استان فارس همزمان با سراسر شهرستان‌های فارس، مراسم اختتامیه «مهمون کوچیکا» در لارستان برگزار شد. به گزارش میلاد لارستان، ویژه برنامه مهمان کوچک برنامه…

با حضور ویدئو کنفرانسی فرمانده سپاه فجر استان فارس همزمان با سراسر شهرستان‌های فارس، مراسم اختتامیه «مهمون کوچیکا» در لارستان برگزار شد.

به گزارش میلاد لارستان، ویژه برنامه مهمان کوچک برنامه ابتکاری از معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس که با حضور بیش از ۲ هزار کودک روزه اولی و روز کله گنجشکی در سراسر شهرستان‌های استان فارس در ماه مبارک رمضان صورت گرفته بود، به ایستگاه آخر رسید و مراسم اختتامیه از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور سردار فرماندهی محترم سپاه استان فارس سردار بوعلی و چند تن از مسولین استانی برگزار شد.

در حاشیه این مراسم علیرضا پیرمراد معاون اجتماعی سپاه لارستان با بیان اینکه در لارستان همزمان با سراسر شهرستان های استان فارس پس از ارتباط مستقیم با مرکز استان ویژه برنامه اختتامیه با حضور ۱۲ نفر از روز اولی و کله گنجشکی ها به نمایندگی از ۱۴۴ شرکت کننده در این طرح برگزار شد، گفت: بنا بود اختتامیه با حضور هر ۱۴۴ نفر شرکت کننده برگزار شود اما به دلیل محدودیت های کرونایی، طی قرعه کشی در این اختتامیه توانستیم فقط میزبان ۱۲ نفر از شرکت کنندگان در این طرح باشیم، که به نمایندگی از همه روز اولی های لارستانی در این اختتامیه شرکت کردند.

گفتنی است؛ این مراسم که با حضور فرمانده ناحیه سپاه لارستان سرهنگ عیسی افسری، مدیر حوزه علمیه لارستان و امام جمعه موقت لارستان حجت الاسلام و المسلمین محمد رمضانی و همچنین رئیس اداره تبلیغات اسلامی لارستان حاج آقا اقبالی برگزار شد مسولین حاضر ضمن سخنرانی کوتاه در جمع خانواده‌ها، از همه روز اولی های حاضر در اختتامیه تجلیل به عمل آوردند.

به گزارش میلاد لارستان، در این مراسم یاسمینا نجفی به عنوان نماینده روز اولی های لارستانی به صورت زنده از طریق ویدیو کنفرانس قطعه شعری از حال و هوای اولین سال روزه خود، تقدیم همه حاضران در سراسر استان فارس کرد.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۴:۴۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

One Response to “میزبانی فرمانده سپاه فجر فارس از کودکان روزه‌ اولی لارستان”

  1. لارستان کهن گفت:

    خیلی بچه ها روزه اولی بودند در لار ولی بیشتر خانواده ها از این برنامه بی اطلاع بودند اگر فقط برای خواص است که حرف دیگریست اگر نه از طریق مدارس به کودکان اطلاع میدادند تا تمام کودکان تشویق شوند چرا فقط ۱۴۴نفر

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین