شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۲ب.ظ
::آخرین مطلب 14 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

فرماندار ویژه لارستان:بخش خصوصی و دولتی از پتانسیل مرکز آفرینش هنری لارستان استفاده نمایند

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه هر پیام یا فعالیتی اگر با شیوه هنری بیان و ترویج شود ماندگارتر خواهد بود، گفت: رسالت مراکز آفرینش های فرهنگی،…

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان با بیان اینکه هر پیام یا فعالیتی اگر با شیوه هنری بیان و ترویج شود ماندگارتر خواهد بود، گفت: رسالت مراکز آفرینش های فرهنگی، هنری بسیج در لارستان تولید آثار فاخر، با کیفیت و انقلابی توسط بسیجیان هنرمند است.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی به همراه خیل تاش معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری از مرکز آفرینش های فرهنگی هنری بسیج لارستان بازدید و از فعالیت های این مرکز اطلاع یافت.

در این بازدید تولید محتوا بعنوان یک کار ارزشمند از سوی فرماندار ویژه لارستان مورد تاکید قرار گرفت و گفت: مراکز فرهنگی هنری می توانند پایگاه ایمن اوقات فراغت فرزندان باشند و اعتلای فرهنگی لارستان را در پی داشته باشد که به حمدا… این روند در حال انجام است.

حسنی با بیان اینکه هر پیام یا فعالیتی اگر با شیوه هنری بیان و ترویج شود ماندگارتر خواهد بود، گفت: رسالت مراکز آفرینش های فرهنگی، هنری بسیج در لارستان تولید آثار فاخر، با کیفیت و انقلابی توسط بسیجیان هنرمند است، که جای تشکر و قدردانی دارد.

فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: با شناختی که از هنرمندان توانمند منطقه لارستان بزرگ دارم، آثار این شهرستان در سطح کشور خواهد درخشید.

وی از تمامی دستگاه های اجرایی و حتی بخش خصوصی، شرکت ها و کارخانجات شهرستان خواست که از ظرفیت این مرکز استفاده و تولید محتوا کنند و در راستای ارائه عملکرد خدمات نظام و دولت، همت نمایند.

حسنی در ادامه بیان کرد: امیدوارم استفاده از فرهنگ و هنر در کارآفرینی، تولید و اشتغال بیشتر مد نظر قرار گیرد.

امین دلخسته مسئول مرکز آفرینش های فرهنگی، هنری بسیج لارستان هم در سخنانی ضمن قدردانی از حضور فرماندار و معاون سیاسی وی، به فعالیتهای موثر فرهنگی هنری هنرمندان بسیجی این شهرستان اشاره کرد و افزود : هنرمندان متعهد و دلسوز شهرستان همواره در اشاعه و گسترش مولفه های فرهنگی و انقلابی نقش بسزایی داشته و پیشرفت هنری این منطقه مرهون تلاش هنرمندانی است که در صحنه حضور داشته اند، از این رو شایسته حمایتهای بی دریغ هستند.

دلخسته ادامه داد: در حال حاضر فقط در نقاط معدودی از کشور و آن‌هم ویژه مراکز استان‌ها، مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج دائر و با هدف جذب و شناسایی استعداد بسیجیان و تولید آثار هنری متناسب با گفتمان انقلاب اسلامی راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه این مرکز به‌ عنوان نخستین مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری بسیج در استان فارس محسوب می‌شود که در یک شهرستان تأسیس‌شده است، تصریح کرد: طی سالیان اخیر بارها آثار زیبایی از هنرمندان بسیجی لارستان تولید و در سطح رسانه‌های ملی و استانی بازنشر شده است.

مسئول مرکز آفرینش های فرهنگی، هنری بسیج لارستان با اظهار به اینکه مرکز آفرینش‌های هنری بسیج لارستان در حوزه ترویج کتاب، سرود، نماهنگ، هنرهای تجسمی، پوستر، فیلم، انیمیشن، پویا نمایی و غیره در فعالیت دارد، اظهار امیدواری کرد: با استفاده از ظرفیت‌های پرتوان هنرمند بسیجی و حمایت‌های مسئولان بتوان ازاین ‌پس شاهد تولید محتواهای ارزشی، فرهنگی و هنری بیشتر در شهرستان درسال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها باشیم.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۰۲ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین