شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۰۱ق.ظ
::آخرین مطلب 2 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

سخنرانی و مناظره در فضای بسته ممنوع

سخنرانی و مناظره برای تبلیغات انتخاباتی در فضای بسته ممنوع است. به گزارش میلاد لارستان، جانشین استاندار فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما اظهار داشت: تبلیغات نامزد‌های ریاست…

سخنرانی و مناظره برای تبلیغات انتخاباتی در فضای بسته ممنوع است.

به گزارش میلاد لارستان، جانشین استاندار فارس در گفت‌وگو با خبرگزاری صدا و سیما اظهار داشت: تبلیغات نامزد‌های ریاست جمهوری از چهارم خرداد آغاز شده است و تبلیغات نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود.

قاسم پور با بیان این که در کنار حضور حداکثری مردم در انتخابات، حفظ سلامت جامعه در اولویت قرار دارد افزود: سخنرانی و مناظره برای تبلیغات انتخاباتی در اماکن سربسته ممنوع است و در شهر‌های قرمز بیش از ۱۵ نفر، در شهر‌های نارنجی بیش از ۲۰ نفر و در شهر‌های زرد بیش از ۳۰ نفر نمی‌توانند در فضای بسته تجمع کنند.

وی گفت: برگزاری مراسم استقبال و راه اندازی کاروان‌های تبلیغی نیز ممنوع است و نامزد‌ها باید از طریق رسانه‌ها و فضای مجازی برای تبلیغات خود استفاده کنند.

جانشین استاندار در ستاد استانی مبارزه با کرونا با بیان این که حداکثر زمان جلسات تبلیغاتی ۲ ساعت است افزود: فضای در نظر گرفته شده برای هر فرد شرکت کننده در جلسات تبلیغاتی فضای باز و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، باید ۸ متر مربع باشد.

بر اساس قانون، در روز انتخابات، رای گیری از ساعت ۷ صبح آغاز و در صورت لزوم تا ۲ صبح روز بعد تمدید می‌شود.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۵:۵۴ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین