یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۵۲ق.ظ
::آخرین مطلب 52 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 3

لزوم استفاده از ظرفیت عظیم جوانان نخبه در توسعه کشور

امام جمعه لارستان بر لزوم استفاده از ظرفیت عظیم جوانان نخبه در توسعه کشور تاکید کرد و گفت: برای طی کردن مسیر توسعه و پیشرفت، نیازمند آن هستیم که کشور و…

امام جمعه لارستان بر لزوم استفاده از ظرفیت عظیم جوانان نخبه در توسعه کشور تاکید کرد و گفت: برای طی کردن مسیر توسعه و پیشرفت، نیازمند آن هستیم که کشور و بویژه شهرستان بزرگ لارستان از ظرفیت بسیار خوب جوانان نخبه و اندیشمند و با استعداد بیشتر بهره بگیرد.

به گزارش میلاد لارستان حجت‌الاسلام سید مختار موسوی، در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر لار در سخنانی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خردادماه اشاره اظهار داشت: مردم باید فردی را برای رئیس جمهوری انتخاب کنند که توانمند، انقلابی، جهادی، دلسوز، شجاع پرتلاش، استکبار ستیز باشد.

وی افزود: رئیس جمهوری بعدی باید با تکیه بر توانمندی های داخلی و نگاه ویژه به جوانان و نخبگان مشکلات کشور را بخصوص اقتصاد و تولید و اشتغال را حل کند.

امام جمعه لارستان بر لزوم استفاده از ظرفیت عظیم جوانان نخبه در توسعه کشور تاکید کرد و ادامه داد: برای طی کردن مسیر توسعه و پیشرفت، نیازمند آن هستیم که کشور و بویژه شهرستان بزرگ لارستان از ظرفیت بسیار خوب جوانان نخبه و اندیشمند و با استعداد بیشتر بهره بگیرد.

این استاد حوزه و دانشگاه با بازخوانی بخش‌هایی از بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته اخیر، در خصوص انتخابات و حضور مردم در پای صندوق های رای، خاطر نشان کرد: کشور امروز در عرصه‌های مختلف توسط دانشمندان نخبه در جهان حرف برای گفتن دارد.

وی با برشمردن نمونه‌هایی از پیشرفت‌های شگرف ایران اسلامی در دهه‌های اخیر، ابراز داشت: کشور ایران در امر موشک‌سازی، پزشکی، نانوتکنولوزی و غیره تحسین‌برانگیز است.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه مردم علاوه بر انتخالات ریاست جمهوری، باید برای شورا نیز شرکت کنند و افرادی که توانمندتر هستند را برای مدیریت شهری انتخاب کنند تا شهر متحول شود، اضافه کرد: انتخابات شورای شهر و روستا مهم است برای توسعه و پیشرفت و آبادانی شهر و روستا همه شرکت کنند.

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:جمعه ۰۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۴:۳۷ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین