پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۹ب.ظ
::آخرین مطلب 2 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 5

انتقال جوان 37 ساله با بالگرد اورژانس هوایی لارستان به شیراز

جوان ۳۷ لارستانی که در سانحه رانندگی دچار مصدومیت شده بود، توسط بالگرداورژانس هوایی ازبیمارستان امام رضا(ع) لار به بیمارستان نمازی در مرکز استان منتقل شد. به گزارش میلاد لارستان…

جوان ۳۷ لارستانی که در سانحه رانندگی دچار مصدومیت شده بود، توسط بالگرداورژانس هوایی ازبیمارستان امام رضا(ع) لار به بیمارستان نمازی در مرکز استان منتقل شد.

به گزارش میلاد لارستان به نقل از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی لارستان، دکترمحمدصباغی  با اشاره به شرایط حاد و اورژانسی بیمار سانحه دیده اذعان داشت: عصر امروز بالگرد اورژانس هوایی برای انتقال جوانی که درسانحه رانندگی دچارآسیب شده و دربیمارستان امام رضا(ع)این شهرستان تحت درمان بود به پرواز درآمد.

سرپرست اورژانس پیش بیمارستانی با اشاره به لزوم رعایت زمان طلایی در بسیاری از موارد اورژانسی تصریح کرد: یکی از اصول اصلی در امدادرسانی های اورژانسی حفظ زمان طلایی برای بیماران است که با توجه به شدت جراحات در سوانح ترافیکی این زمان کوتاهتر و حساس تر خواهد بود. ارائه خدمات توسط بالگرد اورژانس هوایی این امکان را برای تکنسین های فوریتهای پزشکی به خوبی فراهم کرده است.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:شنبه ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۶:۱۰ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین