جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹ب.ظ
::آخرین مطلب 5 ساعت پیش | افراد آنلاین: 3

فعالیت 58 دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یک مرغداری لارستان

فرمانده انتظامي لارستان گفت: در بازرسي از يك واحد مرغداري ۵۸ دستگاه بیت کوین قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ ميليون ریال كشف شد. به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ…

فرمانده انتظامي لارستان گفت: در بازرسي از يك واحد مرغداري ۵۸ دستگاه بیت کوین قاچاق به ارزش ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ ميليون ریال كشف شد.

به گزارش میلاد لارستان، سرهنگ داود امجدی در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: ماموران انتظامی “لارستان” با اقدامات فني و تخصصي از وجود تعدادي دستگاه استخراج ارز ديجيتال در يك واحد مرغداري مطلع و بررسي موضوع را در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: ماموران انتظامي پس از هماهنگي با مقام قضائي به محل مورد نظر اعزام و در بازرسي از آن مكان موفق شدند ۵۸ دستگاه استخراج ارز ديجيتال خارجي قاچاق كشف كنند.

فرمانده انتظامي لارستان با اشاره به اينكه كارشناسان ارزش دستگاه‌هاي مكشوفه را ۱۱ میلیارد و ۶۰۰ ميليون ریال برآورد كرده‌اند، عنوان داشت: در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

امجدی خاطر نشان کرد: استفاده از دستگاه‌های ماینر نیاز به مصرف برق زیادی دارد و تولید کنندگان با استفاده از برق دولتی و به صورت غیرمجاز اقدام به راه اندازی آن می‌کنند لذا  از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۲۱ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین