جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۷ق.ظ
::آخرین مطلب 13 ساعت پیش | افراد آنلاین: 2

كشف 15 دستگاه موتور و پنل كولر گازی قاچاق در لارستان

  فرمانده انتظامي شهرستان لارستان از كشف ۱۵ دستگاه موتور و پنل كولر گازي و یک دستگاه ماشین لباس شویی خارجي قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ريال…

 

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان از كشف ۱۵ دستگاه موتور و پنل كولر گازي و یک دستگاه ماشین لباس شویی خارجي قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ريال خبر داد.

داود امجدی ، در تشريح اين خبر بيان كرد: در راستاي تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و سلب تحرك از قاچاقچيان، ماموران انتظامی لارستان حين كنترل خودروهاي عبوري به یک دستگاه كاميون مشكوك و آن را براي بررسي بيشتر متوقف كردند.

وی با بيان اينكه ماموران در بازرسي از اين خودرو ۱۵دستگاه موتور و پنل كولر و يك دستگاه ماشین لباس‌شویی خارجي قاچاق كشف كردند، عنوان داشت: ارزش اموال مكشوفه برابر نظر كارشناسان، ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحويل مراجع قضائي شد، عنوان داشت: جلوگيري از رسيدن قاچاقچيان به اهداف شوم، برقراري آرامش و آسايش شهروندان و برخورد با متخلفان افتخار بزرگي براي پليس است و نيروي انتظامي در تحقق اين هدف از هيچ تلاش و كوششي دريغ نخواهدكرد.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۳ق.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین