جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۷ب.ظ
::آخرین مطلب 3 ساعت پیش | افراد آنلاین: 5

حسنی:حضور حداکثری در انتخابات در اولویت کاری بخشداران لارستان باشد

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: اولویت تمامی مسئولان شهرستان این است که انتخابات پیش رو را در بستر قانون و در نهایت قانون مداری به انجام برسانند….

معاون استاندار و فرماندار ویژه لارستان تاکید کرد: اولویت تمامی مسئولان شهرستان این است که انتخابات پیش رو را در بستر قانون و در نهایت قانون مداری به انجام برسانند.

به گزارش روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه لارستان، جلیل حسنی در نشست با بخشداران و اعضا ستاد انتخابات شهرستان، با تاکید بر برگزاری انتخاباتی پرشور و منظم در این شهرستان؛ تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی به ویژه بخشداران اقدامات لازم را برای تحقق این رویداد مهم آماده کنند.

وی با بیان اینکه ملاک ما در اجرای انتخابات، مر قانون است، اظهار داشت: مسئولان در برگزاری انتخابات دو وظیفه ذاتی تأمین امنیت و سلامت انتخابات را برعهده دارند که در بستر قانون و در نهایت قانونمداری به انجام می‌رسانیم.

معاون استاندار فارس با اشاره به اینکه برای برگزاری یک انتخابات پرشور تلاش خواهیم کرد، گفت: برگزاری انتخابات سالم، باشکوه و تجمعات حداقلی و مشارکت حداکثری، هدف مشترک ماست و همه تلاش می‌کنیم در مدار قانون و قانونمداری انتخاباتی در تراز بالا در منطقه برگزار شود.

حسنی گفت: همه باید با بهره گیری از ظرفیت رسانه‌ها و گروه‌های اجتماعی با اطلاع رسانی دقیق و امید آفرینی در جامعه، زمینه و بستر انتخاباتی پر شور و آگاهانه را در جامعه فراهم آوریم.

فرماندار ویژه لارستان با اشاره به وظایف پیش بینی شده برای بخشداران و مسئولین در قانون اظهار کرد: در میان تمامی وظایف محوله، تامین و تقویت امنیت انتخابات در اولویت است و برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند از مهمترین وظایف مسئولین و بخشداران به شمار می آید که باید اهتمام ویژه ای داشته باشند.

حسنی با اشاره به اینکه بخشداران برابر دستورالعمل های ستاد انتخابات حرکت کنند، افزود: از بخشداران انتظار می رود در ایام منتهی به انتخابات ضمن حضور مستمر در مناطق تحت مدیریت خود، اِشرافیت جامع و کاملی به شرح وظایفشان داشته باشند و زمینه لازم برای برگزاری انتخابات سالم در فضای رقابتی با امنیت کامل و با مشارکت گسترده عموم مردم را فراهم نمایند.

معاون استاندار با تاکید بر اینکه قانون در انتخابات فصل الخطاب است، تصریح کرد: با تعامل و هماهنگی و در فضای همدلی، با تمامی نامزدها رفتار بی طرفانه ای خواهیم داشت.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان لارستان به ضرورت بهره گیری از ظرفیت تامین امکانات و تجهیزات برای برگزاری انتخابات اشاره کرد و افزود: در انتخاب مکان شعب انتخابات، تمامی مسائل امنیتی، حفاظتی و وجود زیرساخت های لازم مورد توجه است و از بروز هرگونه چالش و امنیتی شدن پدیده ها و رویدادهای اجتماعی به ویژه در قبل، روز و بعد از انتخابات در شهرستان جلوگیری می شود.

رییس شورای تامین شهرستان لارستان با بیان اینکه کوچکترین سهل انگاری در انتخابات ممکن است خدایی نکرده ناامنی بوجود آورد، گفت: پیشگیری از تخلفات احتمالی در سایه همکاری و تعامل نزدیک هیئت های نظارت، اجرایی و بازرسی محقق می شود.

فرماندار ویژه لارستان با تأکید بر رعایت امانت‌داری و بی‌طرفی در انتخابات توسط اعضای ستاد انتخابات، بخشداران و مسئولین این شهرستان گفت: اگر انتخابات را خوب برگزار کرده و اعتماد مردم را با صداقت، شفافیت و سلامت به دولت جلب کنیم و برای مردم امانت‌دار خوبی باشیم، مطمئنا مردم به نظام و انقلاب امیدوارتر شوند.

وی ادامه داد: اعضا ستاد انتخابات شهرستان و بخشداران باید به موارد قانونی برگزاری انتخابات مسلط باشند و آنچه عمل می‌کنند در چارچوب قانون باشد.

این مقام مسئول اضافه کرد: باید جهت‌گیری‌های خود را منطبق بر قانون کنیم، چرا که اگر اطلاعات خود را در خصوص قانون و آیین‌نامه‌های انتخابات بالا ببریم و در کل به قانون مسلط شدیم و به فلسفه و کار انتخابات آگاهی کامل داشته باشیم در کارها موفق خواهیم شد و این مهم بهترین موضوع در راستای انجام وظیفه است.

فرماندار ویژه لارستان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه بخشداران برای اتمام طرح های نیمه تمام تلاش کنند؛ گفت: تا آخرین روز کاری خود، برای خدمات رسانی بهتر و بیشتر به مردم از هیچ کوششی دریغ نورزید.

حسنی در پایان اذعان داشت: ارتقای سطح دانش مجریان انتخابات از طریق آموزش در دستور کار ستاد انتخابات قرار دارد و از تمام ظرفیت ها و امکانات برای تحقق این امر استفاده شده است.

در ادامه معاونین فرمانداری ویژه لارستان و بخشداران تابعه نیز مطالبی را مطرح کردند.

ف ۱۱۰

 

نوشته شده در تاریخ:پنج شنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۸:۰۶ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین