یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۷ب.ظ
::آخرین مطلب 7 دقیقه پیش | افراد آنلاین: 4

انصراف محمد کامجو از نامزدی انتخابات شورای شهر+عکس و بیانیه

چراغ انصراف از نامزدی انتخابات شورای شهر لار را محمد کامجو روشن کرد. محمد کامجو نامزد انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر لار با صدور بیانیه ای انصراف خود را…

چراغ انصراف از نامزدی انتخابات شورای شهر لار را محمد کامجو روشن کرد.

محمد کامجو نامزد انتخاباتی ششمین دوره شورای اسلامی شهر لار با صدور بیانیه ای انصراف خود را شرکت در این دوره از انتخابات اعلام کرد.

در پیام این کاندیدا آمده است:

مردم شریف و بصیر لار سلام‌علیکم

اینجانب محمد کامجو فرزند صادق با کد انتخاباتی ۱۹۵ داوطلب ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر لار ضمن عذرخواهی از محضر تک‌تک شما سروران گرامی و فرزانگان فهیم، ضمن اعلام انصراف خود از شرکت در این دوره از انتخابات، استدعا دارم درصورت امکان کلامم را به شرح ذیل بشنوید و هر گونه قصور بر این فرزند کوچک لار ببخشایید.

همانگونه که تک‌تک شما سروران عزیز و فرهیختگان گرامی مستحضرید افول اقتدار، امید به آینده، اتحاد و انسجام آحاد مردم شهر لار، از شورای سوم کلید خورد و در شورای پنجم در حد اعلای خود ایستاد به گونه‌ای که در شورای پنجم بدترین حوادث جهت شهر لار چه از منظر مشکلات فنی شهری، تا مباحث دلخراش انتخابات اسفند ۱۳۹۸، که می توان به گونه ای ناشی از شورایی ضعیف، غیر متخصص و بی برنامه ، در فقدان نبود مدیریت و راهبری شجاع، بصیر و عالم باشد، بر این شهر واقع نمود.

ازاین ‌رو همچون سایر جوانان غیور این شهر بر آن شدم تا با حضور در این مسند خدمت، دین خود را به زادگاه و یقیناً اگر به اختیار باشد آرامگاهم ادا کنم. لکن آنچه اینجانب را بر آن داشت تا در این راه گام نهم عشق خدمت به شما مردم فهیم و بصیر و نجیب بود و آنچه باعث انصرافم گشت خدمت به شما سروران گرامی، بینا و مقدم لارستان در قالب تقاضا و توصیه‌ای کوتاه از این حقیر فرزند کوچک لار به شما جوانان و معتمدین شهر که یقیناً بدون انصراف خود مصداق عالمی بی‌عمل می‌نمود و نهایتاً کلامی ابتر بیان دارم، ضمن عذرخواهی و پوزش از ساحت مقدس و محضر شما به شرح زیر ابتدا تقاضای خود با درخواست از جوانان کاندید و سپس استدعا از بزرگان و معتمدین شهر بیان می‌دارم:

جوانان کاندید

فرزانگان فرهیخته یقیناً استیلای لار و لارستان جز به دستان شما و رهنمود پیران خرد این شهر و دیار محقق نخواهد شد؛ از این ‌رو استدعا دارم شما نیز همچون بنده در راستای انسجام بیشتر قشر جوان حاضر در ششمین دوره انتخابات شورای شهر و اثبات شجاعت، بصیرت، گذشت خود به بزرگان و معتمدین شهر به نفع نخبگان جوان همسو با برنامه‌های انتخاباتی خود، از شرکت در این دوره انصراف دهید، تا ضمن انسجام بیشتر قشر جوان حاضر در انتخابات، به قول معروف توپ انتخاب و تصمیم صحیح در زمین بزرگان و معتمدین شهر قرار گیرد، که ان‌شاءالله با تصمیم صحیح و واجب الاجرای آنان، نهایتاً شورایی جوان نخبه و شجاع جای خود را به شورایی پیر غیرمتخصص و بی‌برنامه دهد. دوستان گرامی؛ همگان خوب می‌دانند و خود نیز می‌دانید جوانان لار در گذشت، بصیرت و شجاعت کم از جوانان شهرهای اطراف ندارند.

بزرگان و معتمدین شهر

آنچه در کلام پیر فرزانه انقلاب اسلامی بارها بیان‌شده و شما حضرات بر آن خوب واقفید جوان و جوان‌گرایی است. لذا از شما سروران و پیران خرد این شهر تقاضا دارم جهت جهش شهر لار و رسیدن به آنچه شما آرزوی آن را دارید و آینده‌ای که خود شما با همت و تلاش نستوه از گذشته تاکنون برای ما جوانان رقم زده‌اید، مجدانه استدعا دارم این دوره از انتخابات، با کنار گذاشتن افراد بازنشسته، حاضرین در شورای قبل و قبل‌تر، بر سر جوانان غیور، شجاع، نخبه و بصیر این شهر که دست‌مایه حرکات و تفکرات و بینش روح‌بخش شما هستند، ائتلاف نمایید تا این شهر بار دیگر رایحه خدمت جوانان گمنام اما عالم و شجاع خود که در محضر شما آموخته‌اند را بچشد.

یقیناً ایستادن بر تفکر من و محله خودم، قوم و عشیره گرایی و اعتماد بیش از حد به بازنشستگان و عدم اعتماد به جوانان مومن، شجاع و نخبه چیزی جز آنچه که اکنون در آن به سر می‌بریم برایمان نخواهد داشت. لذا اگر غیر این می‌اندیشید همانگونه کنید که می‌پندارید چون ما جوانان به بزرگان خود اعتماد کامل داشته و قلبی سرشار از احترام و تقدس گرایی نسبت به ساحت آنان داریم.

درپایان اینجانب ضمن تاکید دوباره اعلام می دارم به نفع جوانان نخبه شجاع و بصیر لار از شرکت در ششمین دوره انتخابات شورا انصراف خواهم داد و لذا در صورت نیاز و تقاضا هرگونه بتوانم جهت خدمت به زادگاه و آرامگاه خود در کنار شورای جدید خواهم بود.

والسلام‌علیکم

محمد فرزند حاج صادق کامجو

ف ۱۱۰

نوشته شده در تاریخ:یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲:۲۸ب.ظ

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان پارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

نظر سنجی

به نظر شما آیا حضور مسئولین کشوری در منظقه می تواند در راستای توسعه مفید باشد؟

Loading ... Loading ...
آخرین اخبار پربازدیدترین